Sinds kort heb ik een voedingskussen, in eerste instantie om tijdens de zwangerschap makkelijker te liggen en beter te slapen en straks natuurlijk voor een betere houding tijdens het voeden. Maar volgens mij biedt zo'n kussen nog veel meer mogelijkheden voor bijvoorbeeld ontspannen houdingen. Wie weet hier meer van? Groetjes
1 voor de baby: kussen mdt punten bij eljaar leggen, als een hoefijzer en er een waskussenhoes omheen doen. Heerlijke lig/loungeplek voor de baby. Zo lag ze bij mij, bovenin mn bed
precies dit en ik had gelezen dat ze dit daarna ook gebruiken om de kleine stabiel te laten zitten (poefje)
bij babydump verkopen ze hoezen die je eromheen kan doen zodat je er een poef van kan maken. Sit Fix | Voedingskussens / Hoezen | Baby-Dump
In t kraambed had ik hem achter mn rug op t kussen liggen. Ik zat half rechtop in bed en met t voedingskussen achter in mn rug was dat heerlijk! Net een luie stoel
Ik gebruik hem nu als 'stoot' kussen om mn dochter heen. Ze kan nu redelijk zelfst zitten maar wil nog weleens omvallen. Kussen ligt dus om haar heen
Zo heeft mijn zoontje heel vaak lekker in de box gelegen! En we gingen toen hij tien weken oud was op vakantie naar zuidfrankrijk, daar lag hij er super lekker in, in het campingbedje buiten in de schaduw. Nu lig ik er zelf weer mee ivm bekkenpijn. Ik vind het kussen een super uitvinding.
Ipv een hoes kan je ook een kussensloop erom doen zodat je een loungekussen krijgt. Ik gebruik hem ook als relax kussen. als de kleine opmn borst ligt heb ik hem ondermn rug of nek met de punten langs me zodat ik mn armen kan laten rusten.
Hebben jullie dan een korte of een lange? Ik zie veel voorgevormde of anders echt lange (1.80m) en ik weet niet wat handig is om aan te schaffen.. Zo een lange lijkt me lekker om mee te slapen.
Ik heb een lange, heerlijk. Voor onder mn knieen voor als ik van die rusteloze benen heb. In mn rug voor te zitten Verschillende manieren van voeden. Baby erop leggen enz enz
Ik heb een lange. Heb hem van de week weer te voorschijn gehaald voor het slapen. Tussen mijn knieƫn als ik op mijn linker zij lig. Straks als de kleine er is idd voor het voeden en als hij/zij wat groter is als loungekussen en als stootrand.
Ik heb een lange, niet zo lang geleden waren ze in de aanbieding bij de kruidvat. Sinds ik die heb slaap ik beter en heb minder pijn in mijn heup/benen. Je buik krijgt een fijne ondersteuning en krijg je niet dat trekkende gevoel. Vind het een aanrader.