Naar de huisarts, raar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mel78, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik ben al gezegend met 2 prachtige kids, maar ergens blijft de wens voor een derde. Maar naast de miskramen die ik ook heb gehad, zijn de zwangerschappen erg zwaar geweest. Bekkeninstabiliteit, HG bij beide zwangerschappen.

Is het raar om eens bij de huisarts te vragen naar mogelijkheden als hulp in de hushouding, direct medicatie etc? Voordat we een definitieve keuze maken of we nog voor een derde kindje durven gaan?

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Nee hoor ik vind dat helemaal raar! Je mag altijd informatie vragen aan je huisarts toch! Daarnaast vind ik het eigenlijk verstandig denk ik. Je hebt twee kids waar je ook nog voor moet zorgen tijdens je evt. Zwangerschap.

Ik zeg gewoon lekker doen! :)

3. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ik zou het inderdaad gewoon even vragen. Je kan namelijk gezinshulp krijgen als het huishouden te zwaar word tijdens een zwangerschap. Eigenlijk een soort nanny, die de huishoudelijke taken doet, maar ook de kids naar school brengt en of eventueel bezig houd...

Er zijn vaak meer opties dan je denkt, dus ik zou zeggen maak een afspraak en succes...

4. wynie

wynie Lid

20 jan 2013
    65
    0
    0
    ik zou daar denk ik eerder de zorgverzekering voor raadplegen, ik denk dat zij je meer kunnen vertellen.

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Idd zorgverzekering kan je ook raadplegen!

Deel Deze Pagina