Ik wordt echt helemaaaal gek van mijn menstruatie de laatste 2 maanden... Ik wordt op mijn nod elke keer ongesteld (jammer natuurlijk want wij proberen al zeven maanden zwanger te worden), maar het is iig optijd en regelmatig. Maar nu dus mijn "probleem", ik wordt steeds minder ongesteld!!! Ik ben wel ongeveer 3 soms 4 dagen ongesteld maar het is echt met 2 tampons op een dag te doen. Is dit normaal?? Van wat ik me kan herinneren was het eerder veel meer wat ik aan bloed verloor tijdens mijn menstruatie en redde ik het echt niet met 2 tampons op een dag. En zelfs dan is de tampon nog niet helemaal volgezogen (sorry voor het detail ). Ook heb ik de eerste dag echt ontzettend veel pijn in mijn buik wat helemaal uitstraald naar mijn liezen, weet dat dit normaal is maar het rare eraan is dat ik daarbij helemaal niet veel bloed verlies..zelfs heel weinig. Het kan heel goed zijn dat ik me druk maar om niks en dat dit soort dingen in de loop van de tijd veranderen maar ik vraag me toch af of dit normaal is?? Bedankt voor het lezen!!
ik heb ook heel weinig hoor. gebruik mini ob en heb ik er maar 3 op een dag voor nodig maar ze zijn lang niet verzadigd zitten meestal maar een paar vlekjes op. ik heb veel vocht waardoor ze snel opgezet zijn. ben dan wel 6 dgn ongy maar het is lang niet zo veel als het hoort te zijn volgens mij
Jemig dan ben ik "gelukkig" niet de enige, ik zie dat je pcos hebt en ik vroeg me af of dat daar mee te maken heeft?? Miss een domme vraag, maar ik heb geen id.
Ik was altijd goed ongesteld voordat ik mijn pil nam en ook tijdens mijn pilgebruik. Enkel sinds enkele maanden is dit veranderd. Ik heb nu ineens ook minder bloedverlies en het bloed is ook dunner/waterachtig. Dacht dat als ik zou stoppen met mijn pil, het weer zou veranderen. Maar heb al 2 natuurlijke menstruaties achter de rug en het is nog altijd zo. Moet wel zeggen dat ik de afgelopen maanden heb gesukkeld met een blaasontsteking die niet wou overgaan. Heb dus veel antibiotica en toestanden moeten slikken. Maar gyne zegt dat dit er waarschijnlijk niet veel mee te maken heeft.
Nee hoor helemaal geen domme vraag. Meestal als je pcos heb ben je onregelmatig ongy. Of soms een hele tijd niet. Maar dat heeft niks met de volume van de hoeveelheid te maken. Waar dit aan ligt weet ik ook niet. Maar hoor dit wel vaker van meiden. Ook in mijn prive leven. Dus zal wel goed zijn. Bij twijfel gewoon je arts bellen