Ik was benieuwd of jullie ook van die handige mannen hebben? Of dat ze jullie versteld doen staan met klusjes waarvan je eigenlijk dacht: dat lukt jou nooit. Of misschien doen jullie veel klusjes zelf? of huur je gewoon een bouwvakker in? Ik sta echt helemaal versteld. Vriend dacht, laten we een houder voor de tv ontvanger voor de buitenmuur kopen. We wonen in appartement, dus moest meneer half uit het raam hangen (doodeng). Met boor, en spul zet hij hem er netjes aan. Gisteren maakt hij de electriciteit, moesten nieuwe stoppen in, verving hij een lamp en zette hij een nieuwe vitting? aan het plafond. Hij heeft de wasmachine al een keer gerepareerd (nadat hij er ook voor gezorgd had die kapot was maar goed ). Hij verft, en kan naast dit soort dingen ook nog eens de wasmachine bedienen, stofzuigen, koken, dweilen, afwassen etc. Hihi heerlijk (A) Ben benieuwd naar die van jullie, of jullie eigen klusvaardigheden:
Hahaha neej ik heb echt geen handige man.. Wel een man met een heleboel plannen maar het komt er nooit van.. Als het er een keer wel van komt is het hem op dat moment toch maar te ingewikkeld of het duurt te lang en dan stopt ie ermee Ben zelf ook niet handig btw
Ik kijk er vooral van op dat dingen maanden blijven liggen en op een punt dat het echt 'moet' (zoals met 41 weken zwangerschap, een dag voordat ik ingeleid zou worden) alles opeens wel kan en in een reuzetempo. Hij heeft toen in een half uur in 3 kamers luxaflex opgehangen, een nieuwe stang voor de douche en douchekraan gemonteerd en een afvoer gemaakt voor de wasbak. Of dat erg positief moet zijn weet ik niet maar dan kan het opeens wel.
ik heb ook zo een handige man... leuk.. MAAR soms wil ik zelf ook eens wat doen haha hij maakt alles...en dan ook echt ALLES wat nieuws kopen ho maar eerst zelf maken tot het echt niet meer te maken is dan pas mag het vrouwtje weer gaan shoppen haha
Mijn man wil ook altijd alles zelf doen, begint ook vol goede moed altijd en belt halverwege de ochtend dan zijn vader om te helpen omdat ie er niet meer uitkomt!
Haha, dat tempo herken ik trouwens ook. Misschien had de mijne vandaag en gisteren de zon in zn bol. Moet zeggen dat die van mij ook meestal in de avond pas tot leven komt, en dan denkt.. als we bijvoorbeeld net willen eten: ik ga nu dit maar eens proberen te repareren. En dan eerst maar drammen dat die zo'n trek heeft, heb ik het klaar, lekker warm en vers uit de pan. En dan moet ik of nog 2 uur wachten, of ik eet al en hij eet na omdat die klus echt even moet. En wel nu!
Ik heb een man met 2 linker handen die nog geen kwast vast kan houden. Nu ben ik iemand die gelukkig een hoop kan. Dus toen wij ons huis kochten heb ik bijna alles gedaan hier! Verven laminaat leggen gasleiding omleggen ophoging gemaakt voor bergruimte geraamtes gemaakt voor de gips platen etc. Man heeft natuurlijk wel geholpen hoor!
Wij zijn beiden handig maar mij man is echt een duizend poot hij kan alles echt alles! Heeft ook een Timmer en afbouw bedrijf maar elektrische, straten, betegelen, loodgieters werk echt alles kan hij! Lassen, auto's noem het maar op, ben er zo blij mee! Alleen afmaken is een probleem
Ja hoor, mijn man is hartstikke handig. Was hij niet, maar is hij in de vijf jaar dat we nu onze koopwoning hebben wel geworden. Moet ook wel, want wij hebben echt geen geld om voor elk dingetje dat moet gebeuren iemand te laten komen. En laat ik nu ook een broertje hebben die timmerman is, dus daar leert mijn man ook het nodige van!
Mijn man kan nagenoeg alles, auto's repareren, motors, schilderen, electra, riolering, hij heeft zelf de badkamer gedaan, stucen, keuken gezet, schuur achterin de tuin gebouwd. heel handig!
Mijn vriend doet ook veel zelf. Zo heeft hij samen met een vriend de electriciteit in de keuken aangelegd. helaas heeft hij niet zo veel tijd want er zijn nog wel een paar dingen die hij kan doen hier. Ik zelf ben niet zo handig. Ik help wel altijd mee met schilderen en de meubels van de babykamer hebben we samen in elkaar gezet. Maar daar houd het ook mee op.
haha hier ook een handige harry. Soms heel fijn maar soms irriteert het me want.. als ik eens iets zelf wil doen dan mag het niet! Omdat ik het dan niet precies genoeg doe naar zijn zin dus dan moet ik wachten tot hij een keer een goede bui heeft om het te doen. Dus heel handig maarja meneer laat gerust de nieuw op te hangen gordijnen met rails en al een paar maanden midden in de woonkamer liggen
Hier ook een slimme en handige man in 1 Op zijn werk in de cijfers en thuis goed met zijn handen!! Ben altijd erg trots op hem! Al zou ik soms zelf ook wel eens wat willen proberen
broertje van die van mij? pfff, hebben in onze vorige huis plinten gekocht toen we er kwamen wonen. 4 jaar later, toen we de boel hadden ingepakt en aan het schonen waren voor de nieuwe bewoners moesten ze er ineens op. Leek toch wel netter. En heeft ie een paar maanden geleden de trap geverfd, behalve de onderste tree, want verf was op. En die is nu eindelijk vorige week wel geverfd, omdat de makelaar langs kwam.... en zo heeft ie veel van die onafgemaakte klusjes, terwijl hij het echt goed kan.
hahaha nee handig is hij niet. Wij hebben een huis van 140 jaar oud, waar sinds 1960 niets meer aan gedaan was, dus echt alles moest worden vervangen..... Hij is wel goed in slopen, want ook dat moest eerst gedaan worden. Maar de electriciteit, gasleidingen, waterleidingen en vloeren ed heb ik samen met mijn schoonvader aangelegd. (gelukkig ben ik wel handig dus). Nadeel is altijd dat hij tegen anderen zegt dat hij alles opnieuw heeft aangelegd . Vind ik niet erg leuk maar verder is hij heel lief
ik heb hier gelukkig een handige harry in huis. Niet dat ik hem daar op geselecteerd heb, maar een kerel met twee linkerhanden... daar kan ik toch echt niets mee.... Mijn vriend kan: schilderen, een veranda bouwen uit hout, beton storten, electriciteit leggen, lassen, aan de auto sleutelen, behangen, huis-tuin-keuken klusjes, in de tuin werken, .... noem maar op (het lijkt net een advertentie haha). Hij zegt vaak tegen mij: als we mij niet hadden, waren we klauwen vol met geld kwijt aan klusjesmannen. En gelijk heeft hij! En het leuke van zo'n kerel is dat wanneer ik iets in gedachten heb, ik uitleg aan hem hoe ik het wil hebben, hij er even op gaat broeden en het dan voor mij maakt