Lieve dames, Ik weet zowat een kleine week dat ik zwanger ben. nog steeds ter bevestiging zoekende voer ik nog elke dag een zwangerschaps test uit. Deze zijn inmiddels knal positief. Alleen sinds vrijdag heb ik bruinige afscheiding. Licht bruinig. Ik heb verder geen helder rood bloedverlies of krampen of iets dergelijks. Wie herkent dit? Wat houdt dit bruinige afscheiding in? Is dat innesteling? Ik ben nu 4+4 Liefs
Hoi Degen, gefeliciteerd met je zwangerschap! Vermoedelijk is het wat oud bloed. Kan inderdaad nog van een innesteling zijn. Veel vrouwen hebben dit in het begin van hun zwangerschap. Je hebt vast al google geraadpleegd?? Dat deed ik bij mijn vorige zwangerschap ook toen ik bruinverlies had. Er zijn ontzettend veel vrouwen met bruinverlies. (Zie alle topics). Dit is meestal heel onschuldig. Bij helderrood bloed en krampen wordt het een ander verhaal. Die eerste zwangerschapsweken voelen zo onzeker hè. Op naar je eerste echo die hopelijk positieve bevestiging gaat geven!!
Hoi, dit is natuurlijk bij iedere zwangerschap anders. Maar ik heb vanaf de innesteling (had toen een innestelingsbloeding) tot aan de 10e week af en toe last gehad van bruinige of rozige afscheiding. Ik maakte me enorm zorgen, maar zowel de 8 weken als de 12 weken echo waren helemaal in order. Op het kraambureau zeiden ze ook dat zolang het geen helder rood bloed verlies is en/of buikkrampen er waarschijnlijk niet zo veel mis is. Maar helaas kun je niets anders doen dan afwachten. Succes!
hoi, Het is denk ik bij iedere zwangerchap anders, bij mij zei de vk ook dat ik me bij een beetje bruin bloed geen zorgen moest maken. Bij mij werd het helaas veel, toen met stolsels en toen met bloed, ik heb toen wel een mk gehad (januari). Maar in vele gevallen gaat het wel goed. Succes en natuurlijk gefeliciteerd! Ik hoop dat het bij jou gewoon goed is
Ik ben nu 10 week zwanger en veeg af en toe bruine en roze afscheiding. Ik ben gisteren nog naar het ziekenhuis geweest omdat het echt bloed was maar ons wondertje deed het goed en was niks mee aan de hand. In het begin kan het idd innesteling zijn begint met roze en daarna word het bruin en is niks aan de hand. Bij mij was het nu een gesprongen adertje van het niesen, bukken noem maar op. Waarschijnlijk niks om je zorgen over te maken.
Hier zelfs helderrood bloedverlies gehad in het begin. Alsof ik gewoon ongesteld was. Al vanaf de bevruchting zelfs. Maar ondertussen bijna 12 weken zwanger en 2 mooie echo's gehad. Het zijn gewoon echt onzekere tijden en bloed (zelfs oud bruin bloed) zie je liever niet. Maar is in 9 van de 10 gevallen in zo'n vroeg stadium eerder normaal dan uitzondering. De innesteling kan daar inderdaad voor zorgen.