als hij dat leuk vind waarom niet , ik zou het gewoon doen. bij mijn schoonouders staan ook veel poppen en een kinderwagentje mijn zoontje speelt daar ook wel vaak mee. hij wil alleen niet dat ze roze jurkjes aan hebben want dan is het voor meisjes zegt ie ik speelde vroeger zelf altijd met de autos van mijn broer.
Jij bepaalt, ik zou het nooit uit mezelf geven ( ook geen auto's aan mijn dochtertje ) alleen als ze er echt om zou vragen
Ik had toevallig vanmorgen een discussie met mijn zoon, want hij wilde per se een rok aan vandaag. Nou zou dat van mij zelfs gewoon mogen, ware het niet dat we geen rok in zijn maat hebben Op het KDV hebben ze zo'n ballet-rokje, zeg maar; knalroze en uber-meisjesachtig, maar daar loopt hij graag mee rond. Zal mij een zorg zijn - als hij dat nou leuk vindt. Een pop zou hier dus helemaal geen probleem zijn, hoor. Lekker laten gaan. Je moet maar zo denken: de meeste homoseksuele mannen hebben een bijzonder goede relatie met hun moeder, dus als het echt zo zou werken is dat alleen maar reden te meer om het te stimuleren, hahaha!
Tuurlijk, gewoon lekker doen. Domme ongeschreven regels. Dat mensen zelfs durven zulke opmerkingen te maken.
gewoon doen! als hij dat leuk vind maakt het toch niks uit wat anderen zeggen. ik speelde als kind ook met auto's, turtles enz,... en ben ook goed terechtgekomen
Mijn zoontje is gek op auto's maar mocht hij poppen leuker vinden mag hij, hij heeft ook een kenbarbie die door de kamer vliegt soms
Ik zou het alleen geven als hij er om vraagt. Hier ook een sneeuwwitje barbie pop in de zak voor mijn zoontje...als ik aan hem vraag wat hij voor sinterklaas wil is dat telkens hetzelfde antwoord nl. sneeuwwitje. Maar hij is "verliefd" op sneeuwwitje dus met het gay zijn valt het dan toch wel mee
Maar al zou het zo zijn dat een jongen homo is en graag met poppen speelt.. So what! Als m'n kind maar gelukkig is. En dan ga ik hem niet pushen om met auto's te spelen daar word ie dan dood ongelukkig van!
+1 : Volgens mij heeft het niks met homosexualiteit te maken. Gewoon een wat andere interesse, ws. zelfs gewoon een fase. Ik vind het altijd zo grappig dat meisjes die met auto's, gereedschap en vliegtuigjes spelen "stoer" zijn (als in, wat leuk, grappig en cute) en dat jongens die verkleedkleren en poppen leuk vinden meteen homo zijn (als in, raar, slecht en jammer). Meisjes hebben toch ook broeken aan, waarom een jongetje dan geen rok? Is het echt zo minderwaardig om vrouwelijk te zijn, denk ik dan maar. Zelfs al zou het iets te maken hebben met seksuele voorkeur.... boeiend. Als je kind "gay" is verander je daar toch niks aan, dus laat hem dan vooral zijn wie hij is. Misschien blijkt later wel dat hij gewoon supernormaal is, hartstikke homo of heeft hij het gevoel een meisje in een jongetjeslichaam te zijn.... kan allemaal. Je kind is nou eenmaal wie het is. Jammer dat er nog van die holbewoners zijn die er zo nodig iets van moeten vinden!
Ach, die mensen lekker laten kletsen! Mijn zoon van 4 heeft ook een pop, hij is er helemaal gek mee. Hij heeft de babyborn box/commode en poppenstoel van mn dochter erbij gepakt ( die nooit gek met poppen is geweest) en slaapt ook met zijn pop. Het enige ' jongensachtige' dat de pop heeft is zijn naam: Vuurbal .
Mijn zoontje had ook een pop toen hij zo oud was. Hij heeft er echt ontzettend veel mee gespeeld. Hij is nu bijna 5 en sinds hij naar school gaat is pop eigenlijk vergeten en tegenwoordig ligt ze op zolder.
Mijn zoon is bijna 2 en heeft 2 poppen. Hij vind het super! Hij geeft ze eten en drinken en de poppen krijgen de hele dag door kusjes. We hebben de poppen gegeven als 'voorbereiding' voor zijn broertje. Hij doet ook dingen na die ik met zijn broertje doe, zoals verschonen en in bad doen. Ik speelde als kind alleen maar met auto's, hijskranen, powerrangers etc. Ik vond niks aan poppen en dat getut met jurkjes enzo. Ben blij dat mijn ouders dat toelieten, want ik zou echt ongelukkig ervan geworden zijn als ik alleen maar met poppen moest spelen. Daarnaast is word je geboren als homoseksueel, dat word je niet zomaar van met poppen spelen als jongen Vind dat altijd zo'n rare reactie, wat zijn vaders dan? Ook homo?
Gewoon geven en laat die mensen maar kletsen! Mijn zoontje mocht bij de kringloop wat uitzoeken,het is een poppenbuggy geworden en hij stapt er vrolijk mee rond met zijn knuffel er in. Laats in de speelgoed winkel zat ie een pop het flesje te geven,zo lief!
Gewoon geven. Homosexualiteit heeft niets te maken met wat voor speelgoed je speelt. He, wat zijn we heerlijk eensgezind vanavond. Is het volle maan ofzo?
Mijn zoontje verkleedt zich op de peuterspeelzaal graag als Mega Mindy. Leuk toch, als hij daar blij van wordt?!
Mijn zoontje mag ook een pop als hij er interesse in heeft. Pop van zijn nichtje laat hij links liggen net als knuffels. Maar als we een tweede krijgen wil ik hem ook een pop geven.