Mijn zoontje heeft ook een pop en is er zo gek op. Moet overal mee naartoe. Slaapt ook met pop in zijn armen. Zo lief.
ik heb toevallig een jongen van 8 gesproken die ook graag met meisjes speelgoed speelt, maar ook met jongensspeelgoed. hij werd erom gepest maar ow wat een heerlijk joch is het.. ik zei ook tegen hem, het is juist leuk als je met alles kunt spelen, wie bepaald met wat je als jongen of meisje mag spelen???? de ouders dus...ik zou zeggen ga je gang!!
Kinderen spelen na wat ze in hun omgeving zien. Het is dus heel normaal dat jongens met poppen spelen...niks mis mee op te geven dus!
Nou inderdaad zeg gewoon lekker een pop geven hoor Mijn dochter speelt ook altijd met haar grote broer mee met lego, duplo en auto's ia ze helemaal verliefd op... als hij er niet is speelt ze wat meet met meisjesdingen zoals het keukentje haar beer en buggy en tekent ze...
Tuurlijk, als ze dat zouden willen. De oudste wil het niet ( heb het wel eens gevraagd ) en de jongste taalt er eigenlijk niet naar.
Lief dat jij je zoontje gewoon wil laten spelen met wat hij leuk vindt! Er zijn veel ouders (en ik denk toch voornamelijk mannen) die zoiets niet fijn vinden. Terwijl je tegenwoordig ook hele leuke jongenspoppen hebt. Het hoeft niet eens knalroze of met bloemetjes als je dat liever niet hebt
Mijn dochters spelen ook met duplo en met auto's. Ik heb vroeger ook met auto's gespeeld zou niet weten wat er mis mee is. Ik zeg dus, gewoon geven en mee laten spelen als hij dat leuk vind!
Hahaha toevallig hebben wij straks bij Bart Smit een baby born gekocht met potje Wel de jongens variant, dat wel maar hij is gek op poppen enne hij heeft ook een hello Kitty elektrische tandenborstel, mij maakt het echt niets uit!
Ik zou h'm gewoon zijn pop geven hoor! Mijn broer speelde ook altijd met poppen (mijn poppen; ik deed er niks mee ) Reacties in de trant van gay enzo vind ik ronduit bespottelijk!
Wilde gelijk naar buiten kijken maar heb alles al dicht en ben te lui om op te staan Maar goed, we kunnen het wel eensgezind zijn
Werden ze maar homo dmv speelgoed, dan was alles roze en poppen geweest. Geen schoondochters, lijkt me heerlijk!
Dit zou ik niet toe laten. Thuis is het oke, maar op school of KDV bestaat de kans dat hij omdat gepest gaat worden. Natuurlijk verkleden op school of KDV prima, ook als meisje. Maar echt niet in een rokje naar school. Sommige kinderen zijn keihard!!!!
waarom niet... ik had een keukentje gekocht... was ook niet iets voor jongens... nou sorry hoor maar toevallig zijn de meeste koks mannen
mijn meiden spelen ook met auto's en dino's... en ik vind er niets mis mee! Dus ja als ik een zoon had gehad en die vond poppen leuk, kreeg hij hier ook een pop enz... Gewoon doen en niets van je omgeving aan trekken!
daniel loopt nu het liefst hele dagen in rokken en speelt ook regelmatig met poppen. Maar de meeste poppen zijn onzijdig want die hebben niks tussen de benen maar je kan er wel een jongenspop van maken, stoere kleertjes aan ipv roze jurkjes? Keukentje heeftie afgelopen jaar op zn verjaardag gehad, ook een grote hit. En wat nou voor meisjes, meeste chefkoks zijn mannen.
ik vind jongens die met poppen spelen volstrekt normaal hoor, net als jongens achter buggy's e.d of meisjes die graag met auto's spelen. Ben erg openminded wat dat betreft. Wat ik wel zie, is dat sommigen er erg in doorslaan. Een jongen in een rokje naar school wat ik als vb lees, zou ik echt nooit toestaan. En ik ken iemand die speciaal voor haar zoon (heeft geen dochters) een rieten poppenwagentje kocht met knalroze stof en kant. Dat snap ik dan niet. Jochie wist nl niet dat hij het zou krijgen, dus niet dat hij al maanden om dat wagentje zeurde...wat is er mis met een nijntje buggy. Ik vind het allemaal prima, maar we moeten niet doorslaan. Geldt de andere kant op trouwens.
Ik heb alleen de openingspost gelezen, geen idee wat er verder allemaal al gezegd is. Wat bizar dat dit uberhaupt een vraag is. Ja, mijn zoon heeft poppen en een keuken en speelt er af en toe mee (al heeft hij nu een voorkeur voor auto's, lego en zijn knikkerbaan). Ja, mijn zoon heeft auto's en gereedschap en speelt er af en toe mee (al heeft zij nu een voorkeur voor babypoppen, knuffels en haar theeservies). Mijn vriend zorgt ook voor zijn kinderen en kookt best vaak, ik rijd auto en ben ook nog wel in staat om een lampje op te hangen. Wat een achterlijke opvatting (sorry hoor, maar dat vind ik echt) dat jongens alleen met jongensdingen mogen spelen, en meisjes alleen met meisjesdingen. Laat ze lekker zelf kiezen.