D is nog te klein om naar dingen te vragen, maar als hij graag een pop wil later, zou hij die absoluut krijgen. Als je rare reacties krijgt, lekker van je rug af laten glijden. Ik vind het heel schattig zown klein dropje met een babypop!
M'n zoontje speelt met een poppenhuis, vind het super om een leventje na te spelen enzo dus waarom zou ik hem daarin tegen houden? Niets 'gays' aan. Hij speelt ook met auto's en duplo. Vind alle vrachtwagens, auto's, bussen en treinen mooi dus ik zou het alleen maar aanmoedigen. Waarom mogen jongens niet met poppen of met een poppenhuisje spelen. Hij heeft ook een periode gehad dat hij met tassen van mij liep, daarna de lege boodschappen tas. Als ze gelukkig zijn so be it
Nou ja zeg, HOE KOM JE DR OP?! Dat doe je toch niet? Een jongen met een pop laten spelen? Schaam je! *Sarcasme modus uit* Leuk juist! Ik speelde vroeger met de autotjes van mn broertje, en hij met mijn barbies. We hebben dr niks aan over gehouden hoor, Als t kind t leuk vind is t toch goed?! Dat is t belangrijkste.
Hier had mijn zoon er gerust 1 gekregen als hij wou! Vind het ook zulkse onzin dat er mensen zeggen dat het gay is! Het is alleen maar goed voor de spelontwikkeling.
Als jouw zoontje met een pop wil spelen. Lekker laten doen. Mijn dochters spelen ook met auto's en garages.Waarom niet? Mijn broertje mocht zich vroeger graag in jurken hijsen. (Mijn moeder is gescheiden en hij had alleen vrouwelijke rolmodellen) Maar daar heeft hij niets aan overgehouden hoor Hij is niet gay en een "echte vent". Niet druk over maken. Als jouw zoon het leuk vind. Lekker doen. Laat anderen maar fijn in hokjes denken.
Ja, absoluut! Kan ik lekker samen met hem en de poppen spelen! Ik heb een neefje van acht jaar oud die werkelijk waar helemaal gek is van barbies, poppen, roze en prinsessen! Hij is helemaal gek op mijn zoontje en bemoederd hem ook echt als we er zijn! Als ik hem vraag wat hij later wil worden is dat: modeontwerper! haha! supercool toch? Ik vind het fantastisch als die kindjes al zo'n duidelijke mening hebben op zo'n jonge leeftijd.
Ik zou geen pop voor mijn zoon kopen maar dat komt ook omdat ik een dochter heb die poppen heeft als hij er mee wilt spelen dan mag dat van mij alleen hij heeft eigenlijk meer interesse in zijn auto's.
maar waar maak je je druk om al zou het wel gay zijn daar is toch echt niks mis mee. Dan laat je je kind iig ontwikkelen naar hoe hij vind dat hij is en dat je openstaat voor alles. Leert ie ook dat alles bespreekbaar is bij jullie thuis
ik zou niet zo direct een pop kopen voor zoonlief als hij er niet na vraagt, met het idee goed voor hem, nee. maar als hij met een pop wil spelen elders ja hoor dan mag dat, ik heb hier nog oude poppen van mezelf hij kijkt er niet naar om, maar zijn beer daar in tegen krijgt ook een luier om, moet ook eten en drinken enz, zie geen reden om daarom maar een pop te kopen. waar een kind ook mee speelt er is niets gays aan , en als dat wel zo is, zo wat.
Ja een jongen die op die leeftijd met poppen speelt valt later op mannen.... Wat een bullsh*t. Als jou zoon dat leuk vind dan moet je dat lekker geven.
Mijn neefje loopt ook op hakjes en met de handtas van zijn zusje hahaha. Schitterend gezicht.. Zou mij echt niet boeien of hij met poppen speelt (en of hij later Gay wordt ook niet trouwens)... En als hij in een prinsessenjurk naar school wil, moet ie dat lekker zelf weten...
ja hoor zoon mag met een pop spelen. En vind het dikke onzin om gelijk die stempel te drukken dat hij dan gay is. Gay wordt je echt niet door met poppen te spelen, dan is hij dat al.. so wat. als hij maar gelukkig is. Me nichtje speelt ook met auto's.. Vroeger speelde ik ook met auto's en lego.. en val gewoon op mannen. Denk dat veel dames hier met auto's speelde of in bomen hebben geklimt... Me broertje heeft ook een handje van.. hij wil niet dat zijn zoontje met poppen speel of achter een speelgoedkinderwagen loopt, want dan wordt hij gay.. Je bent het al of niet.. en het is geen ziekte..
Ik heb op een psz gewerkt, hier speelden jongens vaak met de poppenwagen en poppen. Vind dat dit gewoon moet kunnen, laat ze lekker in hun fantasiespel. Kids van jonge leeftijd hebben echt nog niet het besef dat veelal meiden met poppen spelen.
Hoort bij de ontwikkeling van het kind! Als hij de behoefte heeft om met poppen te spelen, wie zijn de ouders/ omgeving dan om dat tegen te gaan?
Lekker doen hoor. Mijn zoontje wil (nog) niks van poppen weten, maar mocht hij het leuk gaan vinden is dat hier geen probleem. Al ziet papa hem liever met de lego spelen (kan ie mee spelen )
Zie r probleem niet.. Mijn man heeft vroeger ook wel s met poppen gespeeld, het is helemaal "goed gekomen" met hem hoor Mijn zwager is wel homo, so what? Dat is zijn geaardheid en komt echt niet van spelen met poppen. Hij is er ook niks minder om en ben heel wijs met mijn zwager en zijn vriend. Als wij een zoon zouden krijgen en hij wil met poppen spelen, laat lekker gaan! En als hij uiteindelijk erachter komt homo te zijn, zou ik nog net zo veel van hem houden als dat hij hetero zou zijn. En ik voel mezelf dan echt niet schuldig omdat hij met poppen zou hebben gespeeld. Kom op zeg, die waanideeën zijn van een paar decenia terug hoor
Dat kan toch prima! Ik had toen ik klein was juist een jongenspop, omdat mijn moeder ook een beetje van dat sexe gedoe afwilde... Maar ik kreeg ook een legotrein! En superblij dat ik ermee was... Een jongetje geeft waarschijnlijk vanzelf wel aan wanneer hij het niet leuk meer vindt...
Er zijn zelfs volwassen mannen die stiekem met een pop spelen... Zo lang ze haar niet meenemen de straat op en regelmatig even een sopje geven...
Ik zeg koop toch een leuke pop voor hem met buggy oid. Mijn dame is gek op auto's en krijgt van sint 1 grote bruder brandweerwagen en 1 kraan, ook van bruder. Nu speelt ze al bijna een half uur met haar poppen.
Natuurlijk! Mijn zoontje van 14 maanden speelt het liefst met poetsdoeken, en ander huishoudelijk spul, terwijl hij auto's, gereedschap en duplo ook wel echt leuk vindt hoor! Hij gaat los bij zijn nichtje van 2,5 met alle 'meisjes'spullen! Hier nu de discussie over een keukentje en poetspullen enzo met opa en oma! Ik vind het wel kunnen! Als ze merken dat die verdeeldheid qua speelgoed er is, stoppen ze er vaak zelf wel mee! Maar ik vind rollenspellen heel belangrijk, en blijkbaar 'hoort' dat volgens velen toch meer bij meisjes! Voor jongens is het anders alleen maar slopen, bouwen en auto's! Lekker doen hoor!