Bij de vorige nog wel, maar bij de huidige niet meer . Die wil ik graag nog even 'nieuw' houden. Op bed mochten ze hier ook springen, op ons bed, maar de oudste is inmiddels te zwaar geworden en het zou nu ten koste gaat van ons bed, dus ook dat is voorbij. Tot een jaar of 5 mocht ze dat wel . En waarom? Misschien omdat ik het vroeger thuis niet mocht en het zó leuk is ! Zolang er niets kapot gaat (kind of meubilair) zie ik het probleem ook niet hihi.
In mijn huis wordt niet op de bank gesprongen. Niet eens zo zeer ivm de bank, maar wel ivm het er af kunnen vallen (en er staat een tafel voor, geen zin dat ze daar met hun hoofd op vallen ofzo). Klimmen ed kan in de speeltuin en springen op de trampoline in de tuin.
Nee, bij ons mag het niet. Als we een nieuwe bank kopen, mogen ze als afscheid eens flink op de oude springen. Maar eerder niet. Ik vind het zonde van de bank en ook onnodig. Waar ik nogal eens tegenaan loop als er kinderen op bezoek zijn, is dat ze met schoenen op de bank gaan. Dat mag bij ons ook niet. Sowieso gaan bij ons thuis eigenlijk altijd de schoenen uit. (Wijzelf dan hè, bezoek niet. Al vraag ik het aan kinderen tegenwoordig vaak wel.) Maar dat is echt iets waarvan ik me verbaas dat ik dat moet vragen. En ik vind het ook bijzonder dat best veel vriendjes van mijn zoon gewoon om snoep / koek vragen. Ik zeg tegen onze zoon altijd dat hij daar niet om mag vragen. En ik hoop ook echt dat hij dat niet doet. Ik vind dat echt heel onbeleefd. Als kinderen bijvoorbeeld na schooltijd mee naar huis komen, krijgen ze gewoon drinken met een snoepje / koekje. En meestal spelen ze dan ook maar een uur, anderhalf uur en dan is het alweer etenstijd. Het zit bij ons ook niet 'in het systeem' om dan tussendoor nog iets te eten. Ik vind het best apart dat kinderen daar dan bij een ander om (mogen) vragen.
Ik kan het bovenstaande geschreven hebben . Bij onze schoonouders mogen de kinderen wel op de bank springen, alleen niet als ik er bij ben. Lekker onduidelijk, mega irritant, maar dat heb ik losgelaten. Ze weten dondersgoed dat het alleen daar mag. Goede vriendjes weten bij ons waar de snoeptrommel ligt, en vragen er ook om. Ik vergeet namelijk 9/10 keer snoepje aan te bieden aan bezoek, want hier eet niemand snoep. Het zit niet in mijn systeem, dus vind het niet erg dat ze me eraan herinneren.
Nee, ze mogen niet op de bank springen. Als doet de jongste het af en toe wel, maar als we dan kijken gaat ze snel zitten
Bij ons geldt de regel een bank is om op te zitten en niet om op te springen of eroverheen te rennen. daar zijn andere dingen voor 😁
Ja, dat mag bij ons thuis. Maar als hij het bij anderen doet dan spreek ik hem er wel op aan. Maar thuis vind ik het prima.
Alleen als mama of papa erbij zijn doen we gek op de bank bij oma en opa mag hij dat niet. Hij weet dat ook perfect.
Nee. En ik ben best makkelijk. Kijk tijdens wat stoei werk ben ik ook niet moeilijk maar mijn bank leent zich er niet voor om op te springen haha. En bij andere natuurlijk al helemaal niet.
Nee er wordt niet gesprongen en hij mag er ook niet op staan. Alleen zitten, liggen. Op bed willen we nog wel eens gek doen en stoeien.
ja maar sowieso zonder schoenen en ook maar even. Anders wordt het te wild en gaat er misschien iemand vallen en dan wordt het me sowieso te gortig. Moet wel zeggen dat ik best een oude bank al heb
Nee daar kan de bank van kapot gaan.. zo hebben wij onze bank kapot gemaakt toen we erop gingen 'oefenen' om onze zoon te creëren
Wij hebben de regel dat het alleen mag tijdens één bepaald nummer op een cd, die we vaak draaien. Ik vind niet dat onze kinderen moeten leren dat dit soort dingen standaard mogen, ook omdat ik niet wil dat ze dit zomaar bij anderen doen. Daarnaast vind ik het ook gevaarlijk als ik er zelf niet naast sta- zeker bij de jongste (maar ook nog steeds bij die van 4,5 ). Maar af en toe vinden ze gewoon hartstikke leuk. We hebben ook een trampoline, maar op de één of andere manier blijft op de bank springen toch altijd leuker, want bijzonderder.
Nou echt springen doen ze niet, maar wel 'vechten' met zn tweeen, koprollen etc. Vinden wij prima. En ja een vrij nieuwe, belachelijk dure, bank. Zolang ze niet achterlijk staan te gillen, te slopen en elkaar pijn te doen vind ik het prima. De bank is zo groot, ideaal om op te spelen. Schoenen hebben ze sowieso binnen niet aan. En ze weten prima dat het niet altijd bij een ander mag, dus ze 'springen' niet bij een ander op de bank. Ik heb iig écht niet 2 mannen die alleen maar rustig op de bank kunnen zitten/liggen 😬