hallo dames... volgens mij had ik deze ochtend last van dat er vocht of soort van melk uit me tepel kwam ... ik ben nu 26 weken ... is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken... heeft iemand hier ervaring mee... alvast bedankt .
Ik heb er ook last van al een tijdje, geen zorgen hoor is heel normaal. De 1 heeft het heel vroeg en de andere heeft er nog geen last van. Hopelijk ben je een beetje gerust gesteld. Liefs wolly
gelukkig ben ik niet de enigste dat is wel prettig om te lezen.. maar wat doen jullie er aan.. hebben jullie van die compressen er voor gekocht of andere oplossingen.. thanks
heeeel normaal bij mij valt het nog mee, af en toe vind ik een druppeltje in mijn bh of op mijn shirt als ik geslapen heb, dus vind het nog niet nodig om compressen in te doen. Maar als het je stoort, zou ik gewoon borstcompressen gaan gebruiken. hoef je ook niet heel de tijd te checken of je niet "doorlekt"
oh ja, schiet me ineens te binnen... gisteren was mijn dochter van 3 heel erg zielig aan het huilen doordat ze gevallen was, en toen voelde ik ineens melk eruit lopen...... alsof ik gewoon een toeschietreflex kreeg van mijn dochter.... heel vaag!
Nee is heel normaal.. ik heb er al zeker 10 weken last van niet elke dag gelukkig, maar wel regelmatig.. vooral 's nachts! Overdag heb ik voor de zekerheid wel zoogcompressen in
Ik had het van het weekend voor het eerst: pijnlijke borsten en toen kwam er iets dik en geels uit, daarna gewoon waterachtig. Hele rare gewaarwording moet ik zeggen! Al die hormonen doen die dingen met je zonder dat je het zelf eigenlijk door hebt!
Ik had het van het weekend voor het eerst: pijnlijke borsten en toen kwam er iets dik en geels uit, daarna gewoon waterachtig. Hele rare gewaarwording moet ik zeggen! Al die hormonen doen die dingen met je zonder dat je het zelf eigenlijk door hebt!
Bij mij ook vanaf week 20, met name 's nachts een druppel, vond het om te beginnen ook heel vreemd! Bleek volgens VK toch normaal te zijn. Gelukkig is het niet erger geworden zodat ik (tot nu toe) nog geen gebruik heb hoeven maken van compressen.
Ik had het al vanaf week 18 met mijn zwangerschap en vooral snacht's Ik geef geen borstvoeding, en lek nu nog
Geeft helemaal niks hoor! Geen rede om benauwd te worden! Hier tijdens de vorige zwangerschap ook nooit last van lekkende borsten gehad. En toch gewoon borstvoeding gegeven -> tenminste dat is de rede dat je benauwd word en een smiley neerzet toch?
nee je hoeft idd niet te lekken... volgens mij zegt het ook niks dat wanneer je vroeg lekt je ook automatisch goed borstvoeding kan geven
hey ik heb soms zo een gelig bolletjes in men tepel zo aan dat gaatje het is dan gedroogt als ik een beetje eraan pruts komt het eraf is dit ook wat gedroogd melk ?