Mogen jullie partners in jullie fb, hotmail etc?

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier ja hoor, mijn mail gaat via de ipad en ik regel eigenlijk alle digitale dingen ook voor vl dus weet zijn ww, fb heb ik voor hem aangemaakt dus weet uiteraard zijn ww

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Als hij dat zou willen, mag dat. Ik zou alleen niet weten waarom, ik hoef zijn mailtjes ook niet te lezen.

3. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik heb geen geheimen voor mijn lief, en andersom zover ik weet ook niet ;)
    Hij weet de meeste inlog combinatie wel en ik van hem ook. Mijn mail gebruiken we veelal ook voor bv kinderdagverblijf of offertes en daar kan en mag hij dus ook gewoon bij.

4. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ja hoor, de iPad staat ingesteld op zijn mail en Facebook en mijn telefoon kan ie ook altijd in. Maar beide geen behoefte aan. Soms hebben we wat nodig uit elkaars mailbox en dan is dat natuurlijk geen probleem

5. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ja hoor, hier ook. We hebben elkaars wachtwoorden. We doen het alleen niet.

6. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wij hebben allebei onze eigen laptop. Is hier helemaal niet aan de orde, maar ik zou er geen probleem mee hebben.

7. Geen behoefte om de gegevens te bekijken en als het gezien wil worden, laten we het elkaar zien. Maar zal nooit dingen gaan verwijderen ofzo.

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja tuurlijk mag hij dat we hebben geen geheimen. al onze email adressen/berichten komen op 1 beeld allemaal te voorschijn. heb er nog nooit geen problemen mee gehad

9. Linda86

Linda86 VIP lid

hier hetzelfde!

10. LeiaCatootje

12 mei 2013
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij kent mijn wachtwoorden maar kijkt er nooit naar. Ik wel eens in zijn mail vanwege een rooster of salarisstrook (administratie is mijn pakkie aan)
    Van mij mag hij alles bekijken maar niet wissen. FB heeft hij wel maar gebruiken doet hij het niet. Hij kijkt wel eens mee met mijn facebook als er leuke berichten zijn of dingen die ik wil delen met hem.

Ik krijg bij dat wissen en het mag omdat hij mijn man is een beetje een dominant gevoel en daar hou ik persoonlijk niet van. Zou hier dan ook een hok met herrie worden als ik merk dat mijn mails gewist zouden zijn;) Ik heb geen geheimen maar wat van mij is is wel van mij, ik ben nog altijd een eigen persoontje.

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Het gebeurt wel eens dat de een vraagt wil jij even kijken. Of man gaat internetten op de pc onder mijn account omdat die nog ingelogd staat. Kan me voor de rest niks schelen want ik heb niks te verbergen, wat ik niet zou accepteren is als hij dingen zou aanpassen, verwijderen of wijzigen. Als hij dat ooit zou doen dan zou ik de wachtwoorden wijzigen en zorgen dat ik niet meer ingelogd sta. Of tegen man zeggen dat hij zijn eigen account moet gebruiken.

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Ja, alleen we doen het bijna nooit. Geen behoefte aan, want ik heb meestal niks aan wat er in zijn mail staat. Die enkele keer dat ik in zijn mail moet, moet ik altijd weer vragen wat zijn ww ook al weer is, want ik vergeet het steeds. :)

Iets veranderen, verwijderen of iets sturen zou ik niet ok vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat wel eens doet. Een enkele keer zit hij wel eens hier op zp en als hij dan iets wil posten vanaf mijn account, vraagt hij altijd eerst of ik het wil lezen en of ik het goed vind dat hij dat post. Dan kan ik me niet voorstellen dat hij op mijn mail ofzo gewoon iets zou gaan mailen zonder te overleggen.

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja hoor, hij mag overal in. En andersom ook. Soms gebeurt het weleens, maar meestal houden we het allemaal zelf bij.

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

we hebben allebei een eigen acount op pc.. ik weet zijn ww niet hij de mijne niet zo ook van alle mails fb noem maar op..

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hij mag bij mij alles bekijken, maar als ie dingen gaat verwijderen gaan we daar wel even een gesprek over hebben. :')

16. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    ja hoor dat mag

17. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ja hoor dat mag van mij alleen heeft hij er geen behoefte aan..

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Ook wij hebben maar 1 fb (op mijn naam), maar wel veel familie van man in mijn vriendenlijst, dus blijft graag op de hoogte. Ook maar 1 hotmail..

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    kijken...prima.
    Dingen verwijderen nee.

Ik zit wel eens in zijn mailbox. Maar ik weet wel wat voor hem echt belangrijk is en wat niet.
    Hij werk vanaf zn mobiel en ik log dan op de laptop in en filter ff alle reclame en spam eruit. zet werk bij werk, voetbal bij voetbal...dat soort dingen

20. Dana

Dana Niet meer actief

Ja hij mag overal in, we hebben aparte facebook-accounts maar zijn wel vrienden op facebook dus we zien alles van elkaar, we hebben ook aparte e-mailaccounts en die lezen we niet van elkaar, hebben we ook geen behoefte aan.

Deel Deze Pagina