Mogen jullie partners in jullie fb, hotmail etc?

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Hier eigenlijk omgekeerd. Ik hou alles bij, dus ook de emails. Dus ja, ik kan bij zijn emailtjes. Als er wat tussen zit, zal ik dat melden, en vragen wat hij ermee wil. Het gros komt nu tegenwoordig in mijn mailbox. Is net zo makkelijk. FB kan ik ook bij, maar dat boeit me geen donder. Omgekeerd mag ie van mij ook alles zien. Heeft ie geen behoefte aan, omdat ik zelf alles al vertel.

2. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Mijn man mag best in mijn fb, hotmail oid kijken. Anders om ook :) Alleen hebben we daar beide geen behoefte aan. Soms beantwoord ie wel een mail voor me als ie voor ons beide bedoeld is, maar dat vind ik niet erg.

3. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Van mij mag hij er gewoon in en kijken.
    Verwijderen van mailtjes en zo zie ik hem niet doen maar ik doe ook niks met mijn mail en die staat dus vol met onbelangrijke dingen;)
    Maar ik zal mijn wachtwoord niet veranderen of iets.
    Hij gaat zn gang maar op mijn facebook,hotmail enz...
    Heb niks te verbergen:)
    Ik mag ook in zijn facebook en mail komen maar ik doe dat niet.
    Hij ook niet bij mij overigens.
    Geen behoefte aan en wat hij wil zien kan hij zien als hij op zijn facebook ingelogt is en mijn mijn facebook pagina kijkt.
    Evenals in mijn mail,hij mag er in kijken maar zoals ik al zei,er staat niks boeiends in.
    Maar de behoefte om elkaar te ''checken'' is er totaal niet

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wij bemoeien niet met elkaars prive dingen...
    En ja je kan ook prima prive dingen hebben als je getrouwd bent.

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    helemaal mee eens
    Ok ben (nog ) niet getrouwd wel verloofd en al 12 jaar samen gelukkig maar ik zou echt niet alles willen weten van hem .
    Nou ben ik ook niet het jaloersige type dus naakt fotos(van onbekende) zou ik echt niet mee zitten.
    En misschien heeft ie iets gedaan waar ik helemaal niet op zit te wachten nou dan hoef ik dat ook niet te weten.
    En anders om is dat net zo.
    Er is maar een reden dat ik aan zijn telefoon zit en dat is als ie afgaat en hij in bad zit. Dan neem ik op omdat het van zijn werk kan zijn.
    Heb een keer zijn telefoon geleend in het begin van onze relatie en hem helemaal doorspit en daar heb ik van geleerd vond een smsje wat helemaal niet leuk was en net leek of ie een ander had ik overstuur en hem erom gevraagd bleek een vriend van hem dus zijn tel niet bij zich te hebben en wou een smsje sturen...
    Dus dan maar een struisvogel wat niet weet wat niet deert en het geeft ons heerlijk ontspanning zonder jaloezie en hoofdpijn van onzekerheid.

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus! Ik wil wel s uit nieuwsgierigheid vragen wie hem gemaild etc heeft als hij aan het kijken is, maar verder niet.

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Mijn man wil niet op Facebook, maar kijkt regelmatig via mijn account op wat iedereen er op zet. Dat vind ik prima, maar soms zeg ik weleens, dat als hij het zo leuk vindt hij er zelf ook maar op moet :)

Ik heb niks te verbergen, maar zou het niet okee vinden als hij mijn mails zou verwijderen. Daar heeft hij niks te zoeken.

8. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Niet getrouwd en geen geheimen voor elkaar (hebben beide geen behoefte mails etc van elkaar te bekijken), maar ik zou toch zeker wel woest worden als hij zomaar mails/verzoeken zou verwijderen van mijn account. Omgekeerd overigens hetzelfde. Die keuze is nou eenmaal niet aan hem.

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hij mag alles van me weten en ik van hem ...
    Maar we vertellen elkaar zo onderhand alles wel dus ach niet echt behoefte om zijn hotmail enz enz door te spitten ..
    Andersom ook

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik denk ook dat geen wachtwoorden van elkaar weten wat te maken heeft met geheimen hebben voor elkaar. Ik zou gewoon geen reden weten waarom ik in zijn mail of fb moet kijken. Ik heb hem als vriend op fb dus kan dan ook wel zien wat er bij hem gepost word.

En zoals ik al zei hoeft hij niet dingen of mijn vriendinnen te weten, wat ze mij mailen. Sommige dingen van hun zijn privé en bespreek ik niet met hem. Ik hoef ook echt niet alles te weten van zijn vrienden, alsjeblieft niet. Denk trouwens ook niet dat hij blij word van de wilde seks verhalen van een vriendin van mij :D. Ze kan met al haar mailsiinmiddels wel een 30 tinten grijs boek uit brengen.

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Eens!

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Kijken mag, maar handen thuis.
    Ik zou trouwens niet weten waarom we moeten snuffelen in elkaars mail, we vertellen elkaar praktisch alles.

Als hij het om de haverklap zou doen, zou ik me er niet fijn bij voelen. Dan heb ik het idee dat ik gecontroleerd wordt en er wantrouwen is. Hij mag er vanuit gaan dat ik 100% eerlijk tegen hem ben en als ik iets niet vertel, is dat omdat me dat in vertrouwen is verteld en ik dat vertrouwen niet wil schaden (nu pas 1 keer gebeurd en toch voelt het gek om dat niet te delen, we delen normaal gesproken alles!). Als er iets echt geheim moet blijven (een kado of gewoon iets dat in vertrouwen is verteld) dan zou ik het ook niet eens in m'n mail of wat ook bewaren, ik wil niet dat het kan uitlekken.

13. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Geen probleem!
    Maar van berichten of vriendschapsverzoeken verwijderen ben ik niet gediend.

14. aora

aora Actief lid

6 sep 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    Kijken mag altijd maar dingen verwijderen of wijzigen doe ik echt alleen zelf. Ik mag ook bij hem kijken zoveel ik wil maar ik zou het ook niet in mijn hoofd halen om iets te veranderen of te deleten.

15. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Die van mij weet m'n wachtwoord en ik die van hem maar we kijken eigenlijk nooit in elkaars mail of fb maar het kan wel. Denk door de openheid je vertrouwen groter is dan wanneer er geheimzinnig Wordt gedaan. Dan zou ik nl wel graag willen weten hoe of wat.

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ja hoor, hij mag kijken wat en waar hij wil. En vice versa.
    Alleen hebben we beide de behoefte niet.
    Maar dingen verwijderen gaat te ver, gebeurt hier ook niet.

17. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hier kunnen we beide overal in, ik kijk wel eens op zijn fb, maar eigenlijk alleen om de statusupdates van anderen te zien dan rond te neuzen. Hij mag ook op de mijne kijken, maar interesseert hem niet.
    Mijn mail kan hij ook bekijken via de Ipad, maar verder dan dat doet hij niet.

Ik vind het echt niet fijn als hij ongevraagd alles gaat wijzigen of verwijderen. Daar moet hij dan wel weer vanaf blijven.

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.910
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Toevallig ben ik laatst wel even in de mail van mijn man geweest. We hadden iets besteld en zijn emailadres gebruikt. De andere dag was ik eerder wakker dan hij en ik wilde even kijken of we al bericht hadden gehad hoe laat het bezorgd zou worden. Dan kijk ik alleen naar de mail van die afzender. Verder kom ik er nooit in. Maar ik heb dus wel zijn gegevens. Ik meld dat trouwens ook wel even dat ik dat bekeken heb, vind ik wel zo netjes.

Ik denk niet dat mijn man mijn inloggegevens kent. Maar als hij mijn laptop opstart kan hij zo zonder wachtwoord in mijn privémail. Dus als hij echt zou willen, kan hij kijken. Via mijn telefoon kan hij trouwens in mijn privé- en werkmail. Als hij een reden heeft, zou hij best in mijn privémail mogen kijken, net zoals ik in die van hem.
    Werkmail zou ik minder tof vinden. Daar heeft hij niks mee te maken. Er komen soms best persoonlijke dingen over leerlingen en hun gezin voorbij. En hoewel ik soms best dingen met hem bespreek, is dat altijd wel zonder naam. Zoals al eerder gezegd: het gaat soms niet alleen over de privacy van de partner, maar ook om de privacy van de mensen die de mail versturen of waar de mail over gaat. Daar heeft een partner niks mee te maken.

Als ik trouwens zou ontdekken dat mijn man stiekem mijn mail leest, zou ik wel vreselijk kwaad zijn. Ook als hij dingen wist, zeker als ik hem zoals ts al had gevraagd dat niet te doen. Dat zou voor mij echt een relatiecrisis worden. Als hij het gevoel heeft dat hij achter mijn rug om mijn mail moet lezen, is er blijkbaar iets heel erg mis met zijn vertrouwen in mij en onze relatie. Misschien kun je er dan beter gelijk een punt achter zetten. (Dit gaat dus puur om stiekem kijken hè, niet om partners die met elkaars medeweten en goedkeuring elkaars berichten lezen!)

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik vraag me wel steeds af waarom je man steeds op je fb account zit?? Ik vind dat wel raar. Ik zou niet weten wat ik in die van mij moest doen. Als ik iets van een persoon wil lezen kan ik die op mijn eigen account toevoegen toch?

20. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ja geen probleem,mijn man leest ook weleens mijn berichtjes en ik ook van hem. Mail gebruiken we beiden bijna niet.
    En facebook staat automatisch aangemeld,ik kijk wel eens bij em omdat ik nieuwschierig ben naar vrienden en hij andersom ook.
    Heb niks te verbergen.

Deel Deze Pagina