Mogen jullie partners in jullie fb, hotmail etc?

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hebben 1 mailadres en ik ben de enige met fb. hij heeft overal toegang. maar als mn vriendin me mailt, opent hij dit niet, ook niet als ik t al gelezen heb, gewoon voor de privacy van haar.

sterker nog, ik heb zelfs toegang tot het mailadres van mn ouders en dat van mn broer, alles transparant hier, en daardoor geen behoefte om er in te neuzen.

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wij hebben alle wachtwoorden van elkaar..
    Mijn vriend heeft geen fb, en ja hij zit wel eens op de mijne.. gewoon rond te snuffelen. We kunnen ook op elkaars mail en zelfs op elkaars bankrekening. Niets is geheim hier, daar houden we beide niet van:)...

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ja, dat mag hij.
    Hij gebruikt sinds een jaar ongeveer mijn mail adres voor alles. Ik regel hier alles qua financiën en administratie en als hij zijn eigen adres gebruikt, gaat alles mis.
    Dus hier kan hij in mijn mail.
    Hij heeft geen fb en mag op die van mij kijken. Ik zie daar alleen zelf het nut niet zo van in. maar goed

Ook in elkaars telefoon kan gewoon

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ja, hij mag alles lezen en zien, geen geheimen voor hem

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja hoor, hij mag overal in en ik ook bij hem. Als ik een cadeautje voor hem bestel verwijder ik de mail met de bestelling erin ook, voor het geval hij in mijn mail zit.

6. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Heb niks te verbergen dus hij mag overal kijken zolang hij maar niets verwijdert!

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Yep no problem!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hij mag erin kijken, maar liever niet op zp bijvoorbeeld.
    En dat is niet dat ik iets te verbergen heb maat sommige dingen zijn vrouwen dingen.

Ik ben soms wel kwaad als hij mijn tel pakt want als ik een whatapp binnen krijg bijvoorbeeld springt hij zoiets van de bank en dan geef ik wel even reactie ja, mensen hebben mij iets te vertellen en niet hem. Grrr

9. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier elk zijn mailadres en elk zijn wachtwoord dat we van elkaar niet kennen.
    En we lezen geen mails van elkaar, tenzij het belangrijk familienieuws betreft.

Ik heb FaceBook, hij niet.
    Is er iets belangrijks of echt leuk, dan laat ik hem dat zien (heb zijn familie ook als vrienden).
    Ik ben hier thuis altijd aangemeld, dus in principe kan hij er zo op, maar hij doet het - uit respect - niet.

Zelfde overigens met gsm's. Ik blijf van de zijne, hij van de mijne.

Da's er bij ons gewoon ingebakken van in begin dat je van elkaars post en mails en dergelijke af blijft.

10. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Hij mag het best, maar hij doet het niet. Heb ook een erg saaie inbox, dus tsjaaa

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier hetzelfde..
    Hebben niks te verbergen maar is gewoon zo altijd geweest. En ik vind het met cadeautjes oid bestellen wel erg handig dat ik niet bang hoef te zijn dat hij leest wat ik gekocht heb en de verrassing zo weg is.

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Hij kan en mag overal in, geen probleem, maar dan alleen lezen. Ik wil niet dat hij dingen wijzigt, verwijdert, accepteert, enzv. Andersom geldt hetzelfde. Sterker nog, wij hebben al onze webmail zo ingesteld dat we die die in onze gezamenlijke inbox ontvangen. Gewoon voor het gemak, niet omdat we perse elkaars mail willen lezen of zo. ;)

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hij mag van mij overal aan en in komen, behalve aan mijn telefoon. Die is van mij. Dat is het enige in dit huis wat helemaal van mij is en ik wil gewoon niet dat iemand daar aan zit. Ik kom ook niet aan de zijne.

Ik heb niets te verbergen, er staat niets raars in mijn telefoon maar dat is mijn stukje prive. En gelukkig respecteert hij dat.

14. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    op de ipod zijn onze mails aan elkaar gekoppeld en mijn fb staat daar standaard open. Alleen mijn man heeft geen behoefte om hierop te kijken.
    Maar het mag rustig, en ik moet ook weleens een mail van hem doorsturen. Dan heeft ie daar geen tijd voor.

Maar de manier waarop jou man het doet, zou ik ook niet kunnen waarderen

15. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    We doen allebei weinig moeite om de wachtwoorden voor elkaar te verbergen. Maar hij heeft mijn wachtwoorden niet en ik de zijn eniet. Als we het perse zouden willen dan zou het best lukken in om elkaars mail/facebook etc te komen.. maar eh nee ik kijk niet in zijn mailbox en/of zijn facebook. En hij ook niet in die van mij.

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Wij hebben alles samen... Open en bloot.

Dit om eventuele gezeik te voorkomen... Hebben namelijk beide al genoeg mee gemaakt.

17. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ja mag wel maar hij mag niks wissen ofzo

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij kunnen ook in de mail of fb ed bij elkaar, weten elkaars wachtwoorden dus kunnen alles zien maar mails verwijderen oid zou hier door beide kanten ook niet gewaardeerd worden!

19. Bri

Bri Niet meer actief

Wij kunnen en mogen in elkaars FB, mail etc kijken, en voelen daar vrijwel nooit de behoefte toe.
    Dingen verwijderen vind ik absoluut te ver gaan - behalve als het overduidelijk reclame / spam is. Geadresseerde reclame die voor mijn vriend in de brievenbus ligt gooi ik ook weg zonder het hem te laten lezen, en als er telemarketeers voor hem bellen poeier ik ze af. En dat doet hij andersom ook voor mij.

20. urmylove

urmylove Niet meer actief

Nou ik mag niet in zijn facebook of mail kijken. Als ik het vraag dan vraagt hij waarom? en of geeft me verkeerd wachtwoord. ik zelf heb niks te verbergen, volgens mij weet hij mijn wachtwoorden ook, of ik laat heel vaak iets open staan.
    Hij zegt wel dat ik erin mag kijken enzo, maar dan alleen waar hij zelf bij is...

Deel Deze Pagina