inentingen Egypte?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door lotus79, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    hallo dames

over een paar weken vertrekken wij naar egypte, nagevraagd bij de assistente van de ha over inentingen deze vertelde me dat het niet verplicht is maar ze adviseren het wel (DTP, Hepa. A)
    wij hoorde van veel mensen dat het niet nodig was en bijna niemand haalt ze daadwerkelijk.
    eerst besloten we ze niet te halen ivm mogelijke zwschap. wist niet of het schadelijk zou zijn.
    nu ik ongi geworden ben vandaag begin ik toch te twijfelen om ze toch te halen.

nu mijn vragen,
    -zou het kwaad kunnen/invloed hebben, ook met het zwanger worden?
    -haalt iedereen de inentingen wel of juist niet?
    -is het nog zinvol 1.5 tot 2 weken van te voren?

graag jullie ervaring/advies!

alvast bedankt
    xx

2. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga over 1,5 week naar Egypte en ben dan 22 weken zwanger. Ik wilde ze niet halen omdat er nog niet alles over bekend is. Omdat ik nu toch aardige stress er van heb, heb ik toch de vraag neergelegd bij onze HA en hoop vanmiddag teruggebeld te worden! Ze zeggen dat het ook anderhalve week van te voren zin heeft!

3. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik heb hepA wel gehad bij 18 weken zwangerschap op advies van de huisarts. HepA komt nog veel voor in egypte ook in hotels dus zeker als je niet zwanger bent dan ben je niet echt slim als je hem niet haalt. Het verpest je hele vakantie als je ziek bent.

4. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij heeft de huisarts hem afgeraden :(...

5. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties:)
    denk dat ik maandag toch nog is terug bel naar de assistente om het toch maar wel te doen nu ik nog niet zwanger ben;)

xx

Deel Deze Pagina