Waardoor kwamen jullie in aanmerking. Ik hoor hier zo veel mensen die al 1 vaccinatie hebben gehad. Werken jullie dan allemaal in de zorg,? Of een hoog risico groep? En zijn er al mensen die in de groep zitten die ook de oproep voor de griepprik krijgen die al een vaccinatie hebben mogen halen? Heb zelf een ernstige hartziekte en kan niet wachten op de vaccinatie maar zal nog wel een maand duren of langer.
Ik ben al één keer gevaccineerd en werk inderdaad in de zorg. Hierdoor kreeg ik vanuit mijn werk een uitnodiging.
Ik denk voornamelijk zorgmedewerkers hier die hem al gehad hebben. Ik val in de griepprik groep en hoop echt volgende week de uitnodiging te ontvangen, maar ben benieuwd hoe snel je dan terecht kunt. Ik snap je ongeduld helemaal! Krijg je zelf ook de griepprik?
Ja ik krijg ook de griepprik. Maar dan werken er echt veel dames in de zorg hier als de meesten hem om die reden al hebben gehad.
Ik werk in het ziekenhuis, veel met kankerpatiënten en mensen met cardiale problemen. afgelopen woensdag Janssen gehad.
Ik ben op de spillagelijst gezet door de huisarts. Ik moet met medicatie beginnen die voor een ernstiger verloop van corona zorgt. Daarnaast werken vaccinaties niet altijd door deze medicatie en worden er geen antistoffen aangemaakt. Omdat dit een halfjaarlijks infuus is, vond mijn neuroloog het beter om eerst te vaccineren en mijn huisarts wilde hier graag aan meewerken. Ik heb de AZ gehad en krijg 12 juni de tweede. 12 juli kan ik dan eindelijk aan het infuus.
Ik ben verpleegkundige en werk in een verpleeghuis. hierdoor zat ik in de eerste groep die aan de beurt was en was ik dus begin februari al volledig gevaccineerd ( 2x Pfizer gehad)
hier ook in de ouderen zorg en in februari al de 2e gehad. Wij waren als een van de eerste aan de beurt
Ik heb een medische indicatie maar werk ook in de zorg. Daardoor kreeg ik al snel een oproep. Maar, wel voor Astrazeneca. Mn afspraak is 2x ge-annuleerd. Nu mag ik van werkgever de Pfizer gaan halen. Halleluja. Maar, ik vind het ook lang duren voordat de oproep komt vanuit de huisarts.
Ik ben ex-(bloed)kanker patient en was daardoor risicopatient. Volgende week krijg ik mijn 2e Moderna. En anders kwam ik via de grieppriklijst in aanmerking (vanwege dezelfde oorzaak uiteindelijk).
Hier in maart de 1e AZ gehad. 2e hoef ik niet meer, heb in februari corona gehad dus ben blijkbaar volledig gevaccineerd nu