Stomme sportscholen

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wil je lekker gezond gaan doen en bellen met een paar sportscholen voor de prijzen. Willen ze dat je langskomt, dan pas geven ze de prijzen door...

:x:x:x

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jammer is dat he..

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Echt? Bizar! Lekker klantvriendelijk! ( dat zou ik ze overigens ook gezegd hebben!)
    Staat dan zeker ook niet op internet?

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nee staat niks op internet.

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat belachelijk zeg:$
    Maare...een stuk fietsen/lopen naar de sportschool is alvast een begin:)(Grapje:p)

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Hihi...

7. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Klopt! Hier net zo... Vind het ook stom hoor. Maar ja, kun je wel meteen kijken bij welke je je het prettigst voelt (elk nadeel heeft zijn voordeel denk ik altijd maar).

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

ja en vervolgens dringen ze het je zo op, dat je haast geen nee kan zeggen

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

vind het niet heel gek.. ze kunnen niet door de tel jou wensen zien. vaak passen ze het abbo aan jou wensen aan..

tis vervelend maar niet heel raar.. vind ik
    en dat van iets opdringen vind ik altijd zon stom excuus je staat zelf toch wel stevig in de schoenen over wat je wel en niet wilt..

10. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eens gekeken of het op de site van mijn sportschool staat: ja:

YOUR LIFE sportsclub - Tarieven

Viond je niet zoiets? ik ben er gewoon naartoe gegaan, mij maakte de prijs niet eens zoveel uit. Ik betaal nu 54 euro per maand, maar sport dan ook 5 a 6 uur per week. Is het wel waard dan.

Is het Fit 4 free? dan betaal je tussen de 10 en 17 voor fitness. En 20,00 voor groepslessen. (ML zit daar...)

En langs gaan is wel het beste, kun je meteen kijken of je er op je gemak bent, en ach, je moet er toch naartoe om te sporten, misshcien kun je meteen beginnen :D

11. LittleMonsters

dacht dat het hier veel was.. maar 54 euro poepoe
    7dagen per week open

Onbeperkt “All in” 1 jaar € 52,00 p/m
    (inclusief zonnebank) 2 jaar € 47,00 p/m
    3 jaar € 42,50 p/m

Onbeperkt sporten 1 jaar € 42,00 p/m
    (exclusief zonnebank) 2 jaar € 38,00 p/m
    3 jaar € 34,00 p/m

vald het hier nog wel mee

12. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik had er 2 gemaild in mijn woonplaats. 1 mailde me wel terug met de prijzen. Maar van de ander niks gehoord (daar ben ik 2 jaar geleden geweest). Denk dat ik nu naar de ander ga.

Vind het ook zo stom, want ik wil gewoon cardio doen en groepslessen. Zo moeilijk is het toch niet om dan een prijs te noemen?

13. Triskele

Triskele Niet meer actief

ach als je bij verschillende ga testen kan je alvast 2 weken gratis sporten (als je er een paar bezoekt hihi) gratis sportschool zou ik zeggen :p

Ze halen er meteen de serieuze mensen zo uit, want mensen die niet serieus met hun gezond bezig zijn schrikken ze op die manier wel af (denk ik) terwijl als je echt wilt dan ga je die proefdag gewoon nemen en hoor je het praatje even aan..

14. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik betaal 60 euro per maand, daar zit Milon bij, alle groepslessen e.d. en gratis kinderopvang (normaal betaal je daar 2-3 euro per keer voor bij andere locaties, dus dat is in een maand tijd ook minimaal 20 euro wat ik bespaar) dus DAN valt het wel mee.

Ik krijg veel persoonlijke begeleiding moet ik zeggen dat is me het wel waard, weet alleen of ik het kan volhouden met mijn chronische ziekte maar heb gezegd dat ik het ga proberen dus dat doe ik ook netjes!

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    de tering, ik betaal 15 euro per maand onbeperkt bij de sportschool om de hoek.

16. LittleMonsters

Dat is hier ook. Incl alles ook kinderopvang erg handig idd.
    Als ik zo bedragen zie vald het nog best wel mee qua prijzen.

17. LittleMonsters

Dat is zeker van die reclame van tatjana ? Of niet... Ff naam kwijt..

Hier zit er geen 1 ja half uur verder op... Dus ben ik dat al kwijt aan benzine

18. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Inclusief kinderopvang? Das handig. Dat is hier niet. Wat voor mensen vangen je kind dan op, echt spw-ers?

19. LittleMonsters

Hier zijn het gewoon opgeleiden mensen

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik was nu ook aan het kijken voor een sportschool en idd nergens prijzen. Nu heb ik er een gebeld waar vriendinnen ook sporten as vrijdag het ik een afspraak. 1 jaar onbeperkt sporten kost 32 euro en ze hebben er kinderopvang voor 2 euro per kind.

Deel Deze Pagina