Lootjes kerst

Discussie in 'De lounge' gestart door koekie monster, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

Heeft iemand een leuk idee om op je verlanglijstje te schrijven op je lootje? Wat schrijven jullie daarop? "

2. juf85

juf85 Niet meer actief

hobbyspullen, kookspullen

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik kom niet verder dan een goed boek, bon vd Hema, lekker luchtje of iets leuks voor in huis.

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik schrijf niet meer. Wij doen het via lootjestrekken.nl.

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier op het lijstje:

goed boek, rituals douche gel, ketting/armband etc. , spulletjes voorin huis.

Ik houd vaak de reclame folders extra in de gaten nu op leuke hebbe dingetjes. Zo zet ik op mijn lijstje erbij waar ze het verkopen en welke kleur oid.

6. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Fotolijstjes, intratuin bon, kaarsenhouders voor op m'n zilvere schaal/dienblad, vaas, houten speelgoedkist voor mijn zoontje, bon voor prenatal/hema/h&m
    Groot speelkleed, puckabag (staat heeeeeel hoog op mijn verlanglijstje) Nee geen moeite hier om iets te verzinnen :D

Wij trekken lootjes via lootjestrekken.nl Super handig!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hmmmm hier zijn het helaas ook meestal de praktische zaken die op een lijstje komen hoor... houten spatels, silliconen lepels, opbergblikken/bussen, bakvormen
    Maar het ligt natuurlijk ook aan het beschikbare budget hè.
    Je kunt ook eens door de Xenos, Ikea of dat soort winkels wandelen en dan een lijstje schrijven :)

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Wij ook. Al jaren. Super handig (mn voor volwassenen) voor als je niet bij elkaar kan komen, geen geneuzel dat iemand zichzelf trekt. Leuk dat je kan uitsluiten dat degene die vorig jaar trok dit jaar niet weer kan trekken

Maar hier kun je ook een verlanglijste opgeven.
    Tja wat zet ik erop. Ben eerst nog jarig, dus altijd even afwachten wat ik nog weet te vragen. Maar iets van spulletjes rituals, bon tuincentrum, nwe overnwanten.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Geen idee wat we doen dit jaar .
    Vorig jaar niks ook geen boom .
    Omstandig heden waren er niet naar.
    Manlief is haast jarig dan is iedereen er toch , dan vragen we gelijk wat we doen dit jaar .

Nee ik heb idee wat te vragen nog.

Deel Deze Pagina