Hey Meiden, De laatste tijd merk ik dat ik soms wat bultjes in mijn borst voel. Als ik bij jeuk mijn borst krab schiet er dan soms zo'n bultje onder mijn nagel weg. Als ik hem daarna weer probeer te zoeken kan ik hem moeilijk vinden maar dat lukt uiteindelijk wel.... Nou vraag ik me alleen af wat dat is, zijn het gewoon al melkkliertjes of zo.... Of kan het iets anders zijn..... Ze zitten dan ook rond mijn tepels. Dat is volgens mij niet echt een plek waar de "slechte" knobbeltjes ontdenkt worden toch? Ik hoop dat iemand mij hier wat over kan vertellen. Groetjes, bo
Bij twijfel over bultjes in je borst moet je altijd naar de dokter gaan. Het kan van alles zijn. Waarschijnlijk gewoon melkkliertjes, maar als het wat anders is, wil je dat risico ook niet lopen toch?
Ik heb toevallig gisteravond ook zo'n bobbeltje ontdekt in mn borst. Ik heb morgen al een afspraak staan bij de huisarts dus dan laat ik er gelijk even naar kijken. Het is waarschijnlijk zo'n melkklier met bindweefsel maar voor de zekerheid...
meestal melkklieren maar met bultjes in de borsten zou ik toch voorzichtig zijn en zeker naar huisarts gaan om te laten kijken beter het zekere voor het onzekere
Idd voor zoiets altijd even de HA naar laten kijken.. Zelf heb ik ook meerdere bultjes in mijn borsten maar dat zijn idd melkkliertjes...
Hoi! Nu je zwanger bent ligt het voor de hand dat het melkkliertjes zijn. Voor de zekerheid echt even een afspraak maken met de huisarts. Ik had het ook vorig jaar. Voelde ineens een bobbel. Deed eerst ook pijn en na onderzoek in het zoekenhuis bleek het een cyste te zijn. Hebben ze gelijk behandeld en voelde er niks van. Even laten bekijken en dan ben je weer gerust gesteld, komt goed! Nog gefeliciteerd he!!!! Knuffel, Claire
Dank je wel voor alle reacties... Wil idd geen risico lopen. Moet volgende week naar de VK dus vraag het eerst even bij haar. Ben sinds vorige week eindelijk, na bijna 2 jr, bij de HA in mijn nieuwe dorp en de eerste keer al meteen geen leuke ervaring geweest. Dus wacht eerst even haar opinie af en anders maak ik een afspraak! Nogmaals bedankt allemaal!