eerst zeg je dat de moeder alleen maar oog heeft voor haar mobiel en daarna zeg je dat je niet wist wie de moeder was.... en heeft niks met oppassen te maken die moeder moet weten wat haar kind uitspookt en ja slechte zaak dat ze er zelf niet op let maar dat zou mij niks kunnen schelen ik zou haar namelijk duidelijk maken ook al was het daarna dat haar kind anderen pijn doet
Misschien moet jij eens op leesles gaan. Er staat nergens geschreven door mij wanneer ik zag dat de moeder op haar mobiel zat. Ja ze zat ook op haar mobiel te klooien en dat zag ik op het moment dat ik wist wie ze was. Maar is het relevant voor deze discussie? Volgens mij niet, dus hou op alsjeblieft met die onzin opmerkingen met rol ogen. Je mag best je mening hebben over de hele toedracht van kind beetpakken ja of te nee, maar ga niet dingen beweren die er niet staan. En als het de moeder ook maar iets kon schelen wat haar kind uitvreet, dan had ze wel opgelet. Het kan mij ook heel erg schelen dat het kind anderen bezeert. En daarom grijp ik in. Dat kun je verkeerd of weet ik veel wat vinden, maar zo heb ik het gedaan en zo zal ik het de volgende keer weer doen.