ja waar moet ik beginnen? ok,even proberen uit te leggen: heb maandag de 14de een bloedafname laten doen voor een hcg meeting en deze was 25,ha twijfelde zwanger of mk? dus vrijdag nog eens bloed laten nemen en hcg was 48,dus zwanger! zondag 20ste begon ik bruinverlies te hebben en even gebeld naar spoed en mocht dadelijk komen,... volgens de berekening zou ik 6 a 7w zwanger zijn maar volgens hcg 2 a 3w,dus kreeg een echo,maar niks te zien,dus dan maar even bloed nemen voor de hcg weer te bepalen en dan komende dinsdag echo bij stijging... thuis gekomen direct terug telefoon van gyn,hcg gestegen naar 60! heel de dag heb ik wat bruinverlies gehad en maandag werd het rood met af en toe een stolseltje ,maar goed in het oog gehouden en toch geen vruchtje gezien (misschien te klein voor te zien),dinsdag teru bruinverlies en s' avonds was het bloeden volledig gestopt,dus een ongi maar niet zo hevig als ongi en ook geen krampen. maandag aan de ha uitgelegt en deze wou bij mij eind van de week nog eens bloed laten nemen,dus dondersag bloed afname,s'avonds uitslag ,maar kreeg te horen dat het bloedstaal slecht was geworden door de hitte in de auto,dus vrijdag weer opnieuw bloed afname en kreeg s'avonds te horen dat het hcg 37 was.... dus het zou een mk zijn geweest,maar mijn lichaam zegt anders: sinds eergisteren misselijk,pijnlijke en gezwollen borsten en dan af en toe een drupje uit de borsten... ha zei dat dat van de hormonen kwam,maar hoe kan dat als zondag mijn hcg hoger was dan gisteren?dan zou ik toch zondag meer last gehad hebben als nu???iemand ervaring met dit???
Ik ben bang dat ik niets positiefs heb Bij een zwsc is het normaal dat de HCG ongeveer om de dag verdubbeld. Er zit wel een marge in (ik dacht minimaal 1,5 keer zo veel in 2 dagen, zoiets). Bij jou was de stijging eerst 100% in 4 dagen, daarna 20% in 2 dagen.. dat is al erg weinig en nu dus een daling met bloedverlies. Ik zou dus zeggen mk, sorry. Qua lichamelijke reactie.. meestal heb ik dat na een week ongeveer. Het zou de progesterondaling kunnen zijn (de symptomen die je ook voor je menstruatie hebt), toch nog wat zwsc hormonen en soms nou ja.. ik wil soms nog zo graag dat het tóch nog goed zit, dat ik een soort schijnsymptomen krijg Als je je er niet goed over voelt, vraag over een week nog een bloedafname en/of echo, dan weet je het zeker.. en sterkte!
hhhmmm is het dan normaal dat mijn zwangerschapssymptomen verergeren? mijn borsten zijn nu sinds 2 dagen echt gezwollen en verlies nu druppeltje vocht uit mijn borsten... ook heb ik wat last van wat steekjes in mijn rechterlies...
Ik heb nooit gehad dat het echt erger werd.. wel dat de symptomen aanhielden. Ik zou dus zeggen, vraag nog een echo en een bloedafname, dan weet je wat er aan de hand is.