Hallo allemaal, Wie van jullie houd er een zwangerschaps dagboek bij? En vanaf welke week hebben jullie dit dan gedaan? Binnenkort wil ik ook zo een boek gaan kopen. Maar misschien pas als ik de echo heb gehad en alles goed is.
Ik heb het boek aan klaarliggen. Als je het pas koopt als je de echo hebt gehad, mis je wel veel. Je hebt dan een heel stuk waarin het boek leeg blijft. Ik ben van plan het met potlood in te vullen, mocht het misgaan.
Als het misgaat...was dit wel je kindje...zou je het echt uitgummen? Nou ja, heel veel succes en ik hoop dat je er met pen overheen kan!! Liefs Elmo
Ben ik veel te lui voor . Heb me bij alle vier de zwangerschappen voorgenomen het te gaan doen. Niets van terecht gekomen dus. Angelina
Ik heb het ook gedaan. Eerst in mijn kladboek alles opgeschreven en toen ik 15 weken was in het boek geschreven. Leuke herinnering. Of via www.beebiesite.nl alles bijhouden. Heb ik ook gedaan. Ik lees het nog wel eens terug en dat is erg leuk kan ik je vertellen..
Ik heb meteen het 9 maanden dagboek van Marianne Amelink gekocht. Erg leuk en ik schrijf er veel in! Vanaf dat ik wist dat ik zwanger ben heb ik het (goed) bijgehouden. Erg leuk moet ik zeggen. Er staat nl ook in hoe de baby zich ontwikkeld en jij en zo. Echt wel een aanrader.
Dat dagboek heb ik ook. Moet ik vanavond maar weer eens bijwerken. Ik schrijf geen hele verhalen, maar in korte zinnen hoe ik alles ervaar. Pim
Ik heb hem ook maar ben er nog niet in begonnen. Ik schrijf ook alles op in een boekje en ga ik overschrijven als ik de echo heb gehad
heb ook het 9 maanden dagboek Bijna bij al mn kindjes kocht ik die dus ook bij deze Altijd leuk om na te lezen
Ik had bij de vorige zwangerschap die in een miskraam is geeindigd een dagboek. En ik vind het juist wel heel fijn om dat nog als aandenken te hebben aan die zwangerschap. Ben bij deze zwangerschap dus ook direct weer begonnen met het bijhouden van het dagboek.
Dan is jouw boek bijna vol nu, en kan je aan het babydagboek beginnen. Spannend hoor nog 2 dagen. Ik zou zeggen puf ze meid!!
Nou ik denk dat ik 'm maar ga aanschaffen deze week. Ik schrijf wel alles op in mijn agenda, hoe ik me voel enzo...Dus ik kan zoiezo alles weer terug vinden. Dat van die beebiesite is wel leuk, daar ga ik meteen aan beginnen! Goeie tip!
Ik heb ook een zwangerschapsdagboek, vanaf het begin gekocht, toen ik wist dat ik zwanger was. Plak er ook leuke krantenknipsels in, als ik die week neit veel heb opgeeschreven.Leuk voor de baby later. Bij elke maand schrijf ik voor de baby een lief verhaaltje, en plak er een buikfoto bij. M'n man heeft de vorige keer ook wat opgeschreven,ik vond het zo lief!!! ik kreeg er een brok van in m'n keel.
Ik heb het zwangerschapsdagboek van Anne Geddes gekocht. Dat zag ik liggen bij de DA voor 4,95. Ik vind het erg leuk.
Selaam Ik wilde ook een dagboek maar kom hem nergens vinden en toen ik hem dan eindelijk vond was ik 4 1/2 mnd zwanger. Heb hem maar niet gekocht want vond het jammer dat de andere bladzijdes leeg waren. Maar als er in de toekomst een 2e komt dan koop ik hem gelijk.
ik heb geen zwangerschapsdagboek, ik kon eigenlijk geen leuke vinden, en nu lag inderdaad die van Anne Geddes bij de DA, maar dan moet ik eerst weken gaan bij schrijven. Bij de vorige 2 kids had ik van die agenda's van de Kinderen, en daar heb ik wat in geschreven, maar als ik later terug kijk heb ik niet ehct veel opgeschreven. Wel de babyboeken, die staan echt volgeschreven. Ik hou nu een weblog bij, ook voor een aantal vrienden van ons die ver weg wonen, daar zet ik ook foto's bij, en dat vind ik erg leuk om te doen. Ik schrijf niet elke dag of elke week, maar wel telkens als er iets leuks is gebeurd of een controle of zo ( hij staat bij mijn www). Mijn vriendin die in brabant woont leest hier regelmatig en leeft op deze manier met mij mee, ook mijn kinderen kijken er regelmatig op, en vinden dit erg leuk. Als de beebie er is, dan kanik alles uitprinten en dan heb ik ook een dagboek !! groetjes celiene
Ik heb het dagboek van marianne amelink, ook pas gekocht met 10 weken ofzo, heb gewoon alles toen ingevuld wist het nog wel aardig allemaal. Wilde idd ook eigenlijk het anne geddes boek hebben en heb ide dus deze week ook gekocht en verder aangevuld aan de hand van het andere dagboek wat ik al had.Het zijn twee heel verschillende dagboeken die het op 2 verschillende manieren benaderen.
Ik ben zo'n enorme chaoot! Ik heb een blog over ons frummelke en daarnaast 2 zangerschapsagenda's. Ook heb ik een gewone agenda en zelfs daarin presteer ik het nog dingen over de frummel te zetten... Erg he...