Mogen we komen spelen??.....

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mupet, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps poort open is geen optie omdat dan de buurtkatten binnen lopen of mijn dochtertje naar buiten...

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier was dat ook zo, en ik was er uuiteindelijk zooooo klaar mee dat ik ze er gewoon niet meer in laat.
    Mijn dochter is 3 en die meiden 6 en 9. Eerst speelden ze heel leuk met mijn dochtertje, maar later zaten ze gewoon met onze spullen te klooien en toen ze boven waren hoorde ik ze over de babyfoon tegen mijn dochter zeggen, ga is naar beneden, wij willen hier nu even zitten. Ja dag, moet niet gekker worden.
    Nu hangen ze steeds bij mn buuf rond, die heeft een dochter van bijna 3. Ik ben blij dat ik er van af ben.. Mijn meisje heeft nu ook 4 kindjes uit de buurt die ook van haar leeftijd zijn, ik spreek gewoon middagjes af met die ouders, max 2 middagen per week hebben we een kindje wat komt spelen, hartstikke leuk. En genoeg voor mij en ook wel voor mn dochter, die gaat ook nog 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal, en die 2 middagen druk spelen zijn dan wel genoeg voor haar merken we.

Deel Deze Pagina