Is dit een indroogstreepje?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marlee16, 31 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Oké ik heb vanmorgen een test gedaan hij bleef wit....uit frustratie op badkamerkastje laten liggen... net even opruimen Maar nu zie ik dit???
    ik lees altijd over indroogstreepje...is dit er 1? Of toch licht hcg gespot?
    ik ben totaal niet bekend met hoe en waarom van een indroogstreepje, nog nooit gehad, de testen bleven altijd wit als het negatief was.

Bijgevoegde bestanden:

2. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Lijkt toch wel iets aan te komen, vooral doortesten.
    Duimen!!

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik zou toch denken dat tie roze is? Maar misschien zie ik t niet goed. Maar je mag m na de afleestijd niet meer beoordelen toch. Dus misschien morgenochtend nog eens testen? Ben niet bekend met de indroogstreepjes

4. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Het is echt een streepje ja, heel licht...Maar echt veel later afgelezen daarom dacht aha dit is dan dus een indroogstreepje wat ik hier altijd lees!
    Ik ga morgenochtend zeker nog even testen.

5. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou deze niet als geldig beschouwen aangezien je het niet binnen de tijd heb afgelezen. Morgen nog een keer en dan na de afleestijd weg gooien :)

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Kv testen geven dit soort indrogers. Echt heel vervelend! Niet gezegd dat je niet zwanger bent maar het is buiten de afleestijd dus ongeldig.

7. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    pfff slopend waarom vinden ze die dingen uit met een indroogstreepje!!!! Moet me heel erg beheersen om niet nu te testen...
    Morgenochtendddd!!!

8. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ik heb nog nooit een indroogstreepje gehad bij de kv test
    zou morgen ochtend nog een x testen

9. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Heb je al gekeken met een drupje water of het streepje dan blijft staan?
    Hoop voor je dat je zwanger bent!

10. Barbara85

Barbara85 Actief lid

3 nov 2016
    281
    7
    18
    Fotograaf
    Den Haag
    Ik ga duimen voor je. Hoe lang ik ook wachtte de eerste keer bij mij kwam er niet zo'n streepje hoor. ... ik denk dat er misschien toch iets kan zijn... spannend morgen!

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Helaas mag je deze niet meer aflezen. Daarbij is het streepje te dun. Morgen nog eens testen. Er moet echt binnen 5 minuten wat staan.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dit is een duidelijk indroogstreepje.
    Spoelen met water heeft geen zin want indroogstreepjes blijven vaak ook staan helaas :(

Hij lijkt roze maar ook oranje en daaraan kan je goed zien dat het een mengeking is van opgehoopte urine en ingedroogte vloeistof.

Hopelijk heb je snel een echt 2e streepje op je test binnen de afleestijd ;)

Deel Deze Pagina