Ooit heb ik voor 2,50 via internet een robijn gekocht. Maar waar? Wie weet waar ik voor dat prijsje een nieuwe steen kan kopen? Zie nl overal rond de 10,- en dat vind ik te gortig.
een robijn is een hele dure steen.voor 2.50 heb je geen echte. ik ben ook geen voorstander van het bestellen over internet.ik zou naar een stenen winkel toe gaan om de steen zelf uit te zoeken
in veel steden vind je tegenwoordig een new age winkel en daar zijn ze te koop. Ook bij de tuinen zijn ze te koop
Maar woon in een ienieminie dorpje, dus zo'n winkel hebben w eniet en ik kom eigenlijk nooit in de stad. Anders kijk ik eens op die site. Dank jullie, maar meer suggesties zijn welkom.
Ik zie door het bomen het bos niet. Moet ik een geslepen of ruwe hebben? Met zoisiet ( of zoiets) of zonder? En de vorige heb ik gevonden ik had hem bij Het twaalfde huis. Zouden dat geen echte zijn dan, blusvrouw?
Robijn in zoisiet is een spirituele en vitaliserende steen. De zoisiet verzacht de eigenschappen van robijn. De steen versterkt een gevoel van individualiteit maar ook van verbondenheid. Het bevordert creativiteit en stimuleert spirituele groei en wijsheid. De steen is goed hulpmiddel bij reincarnatie problemen omdat het contact met vorige levens vergemakkelijkt. Fysiek werkt robijn in zoisiet vitaliserend en heeft een positieve werking op vruchtbaarheid en zwangerschap, slaapproblemen, geslachtsorganen, hart en vermindert verzuring. Misschien heb je wat aan deze site: http://www.edelstenenenmineralen.nl/robijn.html Daar staat alles over Robijnen uitgelegd. En plaatjes van de verschillende soorten.
Dank je. Ik weet het, maar ik bedoelde meer: welke zou er beter zijn om een mk te voorkomen. Een ruwe, een geslepen , in zoisiet of zonder zoisiet. Ik wil nl dat het eens goed blijft gaan.
Owww, nu snap ik je. Ik heb dit voor je gevonden: Robijn - Zoiziet Werkt bij een te zwakke hartslag, krampen in onderbuik, beschermd tegen miskramen, werkt vitaliserend, geeft moed en wilskracht.