Mogen ze dit ? BabyWalz

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pearls

    pearls Bekend lid

    29 nov 2012
    656
    0
    16
    Voor mij nooit meer een bestelling via Babywalz. Ik had iets besteld en moest het ook met acceptgiro betalen. Nou kwam ik in het zh te liggen, ging helemaal niet goed. Uiteindelijk ingeleid, dochter te vroeg geboren met ademhalingsproblemen. Ze heeft nog twee weken in het zh gelegen en ik mocht erbij blijven slapen.
    Hierdoor gewoon helemaal niet naar de post om kunnen kijken. Toen kregen we later dus een aanmaning...moesten we 15 euro extra betalen, binnen 7 dagen anders werd het 40. Ik hierover een mail gestuurd en verhaal verteld. Deze mail wilde ik eerst afwachten, maar kreeg geen antwoord na vele mails. Toen dus toch op de 7e dag overgemaakt. Kreeg ik een brief dat het te laat was en het was verhoogd naar iets van 40 euro! PFF. Gelukkig kreeg ik daarna toch weer een brief dat het voldaan was. Ik vond dit zo hard en klantonvriendelijk! Voor mij nooit meer!
     
  2. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Voor jou is het inderdaad hard, maar ik wil niet weten wat mensen voor zielige smoezen ophangen om maar niet te hoeven betalen.

    Ik heb ook wel eens besteld bij babywalz en dat is altijd goed gegaan. Vooruitbetalen heb ik alleen bij Otto gehad.
     
  3. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hier ook alleen maar goede ervaringen met BabyWalz, is gewoon een prima betrouwbare (web)winkel.

    Dat je moet vooruit betalen lijkt mij niet meer dan logisch.
     
  4. alamea

    alamea Fanatiek lid

    15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Als je achteraf wil betalen, ga dan naar een fysieke winkel. Acceptgiro bij webwinkels is eerder uitzondering dan regel.
     
  5. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh bah, ik had een Avent Thermal bottle warmer en 2 roze avent flesjes besteld en betaald met IDEAL. Waarde €50.

    Ik kreeg pas na 10 dagen een track & trace nummer en weer een week later m'n bestelling thuis bezorgd.

    Ik koop nooit meer iets bij ze. Ze zijn trouwens ook heeeeeeeel klantonvriendelijk
     
  6. DragonBerry

    DragonBerry Bekend lid

    27 dec 2011
    671
    0
    16
    Maar als je dan vooruit betaald, en er staat op de site dat het op voorraad is, dan ga ik er vanuit dat ik het binnen een week wel binnen heb.(dan houdt ik er al rekening mee dat het uit duitsland komt en de ervaringen van eerdere leveringen) Maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat het onderweg is, terwijl dat niet zo is!
    Laat ze dan een mailtje doen dat het een week later meegaat.
     
  7. tuc

    tuc Niet meer actief

    Dan blijven er denk wel erg weinig winkels over waar je kunt kopen online. Want ik shop heel veel online en bijna nergens kun je nog met een acceptgiro terecht...bijna alles ideal of credit card.
     
  8. Lentekriebel

    Lentekriebel Fanatiek lid

    11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik doe via mijn werk zaken met Baby Walz en dit doen ze inderdaad bij nieuwe klanten. Daarbij is de kinderopvangmarkt in Nederland zodanig ingestort de laatste jaren, dat ze helaas veel ervaringen hebben met slecht/niet betalende klanten.

    En ja, dit mogen ze wel. Hadden ze alleen bij het bestellen even meteen aan moeten geven.
     
  9. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heb er gisteren een geirriteerde mail achteraan gestuurd dat ik gewoon graag met acceptgiro wilde betalen. Vanochtend naar babydump geweest en daar geslaagd voor een buggy. Kreeg vanmiddag een mail in heel goed nederlands dat ik toch gewoon achteraf kon betalen en excuses enzovoort en dat de buggy in een week geleverd zou worden. Nou helaas ben inmiddels geslaagd dus de bestelling geannuleerd! Bedankt voor de reacties toch handig zo'n forum :)
     

Deel Deze Pagina