Voor mij nooit meer een bestelling via Babywalz. Ik had iets besteld en moest het ook met acceptgiro betalen. Nou kwam ik in het zh te liggen, ging helemaal niet goed. Uiteindelijk ingeleid, dochter te vroeg geboren met ademhalingsproblemen. Ze heeft nog twee weken in het zh gelegen en ik mocht erbij blijven slapen. Hierdoor gewoon helemaal niet naar de post om kunnen kijken. Toen kregen we later dus een aanmaning...moesten we 15 euro extra betalen, binnen 7 dagen anders werd het 40. Ik hierover een mail gestuurd en verhaal verteld. Deze mail wilde ik eerst afwachten, maar kreeg geen antwoord na vele mails. Toen dus toch op de 7e dag overgemaakt. Kreeg ik een brief dat het te laat was en het was verhoogd naar iets van 40 euro! PFF. Gelukkig kreeg ik daarna toch weer een brief dat het voldaan was. Ik vond dit zo hard en klantonvriendelijk! Voor mij nooit meer!
Voor jou is het inderdaad hard, maar ik wil niet weten wat mensen voor zielige smoezen ophangen om maar niet te hoeven betalen. Ik heb ook wel eens besteld bij babywalz en dat is altijd goed gegaan. Vooruitbetalen heb ik alleen bij Otto gehad.
Hier ook alleen maar goede ervaringen met BabyWalz, is gewoon een prima betrouwbare (web)winkel. Dat je moet vooruit betalen lijkt mij niet meer dan logisch.
Als je achteraf wil betalen, ga dan naar een fysieke winkel. Acceptgiro bij webwinkels is eerder uitzondering dan regel.
Oh bah, ik had een Avent Thermal bottle warmer en 2 roze avent flesjes besteld en betaald met IDEAL. Waarde 50. Ik kreeg pas na 10 dagen een track & trace nummer en weer een week later m'n bestelling thuis bezorgd. Ik koop nooit meer iets bij ze. Ze zijn trouwens ook heeeeeeeel klantonvriendelijk
Maar als je dan vooruit betaald, en er staat op de site dat het op voorraad is, dan ga ik er vanuit dat ik het binnen een week wel binnen heb.(dan houdt ik er al rekening mee dat het uit duitsland komt en de ervaringen van eerdere leveringen) Maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat het onderweg is, terwijl dat niet zo is! Laat ze dan een mailtje doen dat het een week later meegaat.
Dan blijven er denk wel erg weinig winkels over waar je kunt kopen online. Want ik shop heel veel online en bijna nergens kun je nog met een acceptgiro terecht...bijna alles ideal of credit card.
Ik doe via mijn werk zaken met Baby Walz en dit doen ze inderdaad bij nieuwe klanten. Daarbij is de kinderopvangmarkt in Nederland zodanig ingestort de laatste jaren, dat ze helaas veel ervaringen hebben met slecht/niet betalende klanten. En ja, dit mogen ze wel. Hadden ze alleen bij het bestellen even meteen aan moeten geven.
Heb er gisteren een geirriteerde mail achteraan gestuurd dat ik gewoon graag met acceptgiro wilde betalen. Vanochtend naar babydump geweest en daar geslaagd voor een buggy. Kreeg vanmiddag een mail in heel goed nederlands dat ik toch gewoon achteraf kon betalen en excuses enzovoort en dat de buggy in een week geleverd zou worden. Nou helaas ben inmiddels geslaagd dus de bestelling geannuleerd! Bedankt voor de reacties toch handig zo'n forum