Ja daar is die alvast.. Ik keek net bij uitbetaald en maart staat uit betaald alleen mijn kindgebonden budget niet hebben jullie wel alles uit betaald staan?
Oh gelukkig maakte me al zorgen dacht al kan niet kloppen. Nou aangezien dit topic toch elke maand terugkomt is die er nu alvast voor morgen hahaha
De 20 steeds valt in he t weekend en in het weekend betalen ze niet uit. Waarschijnlijk dat hij daarom op uitbetaald staat en zal het morgen op je rekening staan😉
Ja alles staat uitbetaald behalve kindgebonden budget en mijn vraag was of meerdere dat hadden. Maar mw21 heeft hetzelfde dus zal wel goedkomen morgen
Oeps sorry verkeerd begrepen😊 Ik kan het hier niet checken, maar het zal vast goed komen en anders lezen we het hier vast wel😉
Ik wou even inloggen voor een wijziging in ons inkomen (wij ontvangen verder geen toeslagen) maar kan niet inloggen. Meer mensen hier last van?
Klopt ik heb hier ook last van tenzij ik via incognito tabblad ga.. Hier kgb nog steeds niet op uit betaald nog meer mensen dit zo?
Het staat vandaag op je rekening. Echter nooit eigenlijk voor negen uur. Ik zou vanmiddag rond 13 nog een keer kijken.
Dat begrijp. Meestal rond 12 uur binnen n aar je moet goed lezen er staat op de site niets bij uitbetaald bij kgb. Bij huur en zorg wel.
Geen idee. Ik check dat nooit van tevoren. Ik zie vanzelf wel of het op mijn rekening verschijnt. Zo niet, dan kan je daar altijd nog achteraan. Huurtoeslag is wel al binnen (ing) en de kgb komt op mijn rekening bij abn. Dus dat zal vanmiddag vanzelf wel komen.
Bij mijntoeslagen staat kgb niet in het lijstje van 'uitbetaald', maar heb 'm al wel binnen. En de rest ook.
Hier staat kgb ook nog niet op uitbetaald. Maar stond vannacht om 3 uur wel al alle 3 op de rekening (ing)