Mola? Tweeling? Sterk positief 9dpo

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Padmee, 18 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.712
    7.192
    113
    Vrouw
    Heb je toevallig nog een kruidvat test gedaan? Misschien was hij 'vals' zo positief? Er was laatst ook iemand op een andere pijler die een heel duidelijke kruidvat test had, en de testen daarna niet. Dus misschien ben je inderdaad 'gewoon' pril zwanger en hoef je je geen zorgen te maken?

Mag je over 2 dagen weer bloed laten prikken?

2. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    De opmerking van de ha bij de hcg ‘passend bij beginnende zwangerschap’. Morgen mag ik weer bloed laten prikken. Heb nu wel wat roze/bruin verlies….ik ben benieuwd. Ga zaterdag denk ik nogmaals een Kruidvat test doen.

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat zenuwslopend zeg, hoop dat alles goed mag gaan!!

4. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Oe wat spannend zeg! Ik zou je al bijna willen feliciteren maar dat voelt misschien niet goed.

Na geen enkele miskraam heb ik mijn eisprong op dezelfde tijd gehad als daarvoor. Zeker als je zo'n lange nasleep hebt gehad is de kans dat je niet per direct je oude cyclus terughebt gehad best wel aanwezig lijkt me. Ik zou gezien je testen denken dat je eisprong gewoon of een paar dagen eerder was, of ja het zijn er indd 2.

Spannend allemaal hoor!

5. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Ondanks dat de hcg aan de hoge kant leek is het geen plakker. Vandaag ongesteld geworden. En HCG was vandaag nog steeds 510. Ondanks dat de zwangerschap erg onverwachts was (omdat ik na mijn idee nog niet eens een eisprong had gehad) baal ik enorm :(:( Was zo gewenst.
    Ik ga maandag toch wel nog naar mijn afspraak bij de gynaecoloog. Meer omdat ik bang ben dat ik later spijt krijg als ik niet ga.

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Sterkte @Padmee :( jammer dat het geen plakker mocht zijn.

Padmee vindt dit leuk.
  7. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.712
    7.192
    113
    Vrouw
    Toch wel een vreemd verhaal zo @Padmee. Sterkte, en succes alvast bij de gynaecoloog.

Padmee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina