Dacht dat ik mijn menstruatie had. Dinsdag wat bruinverlies, woensdag bloedverlies net als bij de normale menstruatie en donderdag weer wat bruin en klein beetje rood. Vandaag niks meer. We hebben voor mijn diagnose mola en toen het bloeden gestopt was na mijn curretage 3 keer gemeenschap gehad, dit zal toch niet een innestelingsbloeding zijn he? Volgens mij mag je namelijk niet zwanger worden als je nog niet 3 X hcg onder de 5 hebt gehad toch? Hoop maar dat ik ontregelde menstruatie heb dan. Ben graag weer zwanger maar wel met groen licht.
Klopt, dat "mag" niet. Maar alleen maar omdat ze dan niet meer kunnen zien of je hcg wel daalt en of het mola weefsel dus geheel weg is. Het protocol is uiteraard gewoon goed en veilig, maar mocht jij nu zwanger zijn dan is het niet zo dat je het dan moet laten weghalen ofzo.
Ook ik heb een partiele mola gehad! Mijn haren gaan recht overeind staan van je eerste berichtje, wat een slechte gynaecoloog. Ergens op dit miskraamforum staat mijn verhaal, je mag me pb-en als je vragen hebt. Er gaat idd snel vanalles mis omdat het niet vaak voor komt. Onderschat het mentale deel idd niet, ik vond het erg heftig en heb hulp nodig gehad om alles te verwerken. Nu is iedereen natuurlijk anders maar toch. En om je een beetje hoop te geven; gisteren was mijn curretage een jaar geleden, en nu, ben ik bijna 34 weken zwanger! Gun ik jou ook! Sterkte!!!
Omdat ik nooit een vruchtje gezien heb heb ik het nooit echt als een zwangerschap ervaren, alles eromheen was natuurlijk wel vervelend en na de curretage dachten we er mooi vanaf te zijn en verder te gaan. Nooit kunne denken dat je 3 weken na de curretage nog iets te horen zou kunnen krijgen waardoor je niet verder kon. Dus alles eromheen is wel vervelend maar heb alles meteen een plaats kunnen en ben klaar voor een nieuwe poging. Mooi om te horen dat jij nu al weer 34 weken bent, het is je gegund, hopen dat het bij ons verder ook zo voorspoedig mag gaan lopen.
Heb geen idee wat het HCG de laatste keer was. Onder 5, anders zouden ze bellen (en heb ze niet gehoord: goed nieuws=geen nieuws ) Ook eindelijk MS doorgekomen, op dag 40 ipv 35. Dus hopelijk komt nu alles mee, en heb ik volgende week een propere baarmoeder bij de nieuwe echo Dan krijgen we eindelijk groen licht!!
Knor, laat je morgen even weten wat de waarde is? Ik moet morgen ook weer prikken en krijg vrijdag uitslag van weefsel en ook hcg van morgen. Bixou jij succes met de nacontrole woensdag. Hopelijk is met je menstruatie het restweefsel meegekomen en kun je het afsluiten.
Ik ben vandaag al geweest omdat ik volgende week maandag met N naar de kinderarts moet heb ik gevraagd of ik deze week dan niet op dinsdag en volgende week op maandag kon prikken, dit was geen probleem gelukkig. Tussen vier en zes krijg ik de uitslag. Als de bloeding die ik had nou een innesteling is geweest is mijn hcg weer gestegen. Ik hoop gewoon dat ie mooi gezakt is.
De hadden me ingepland voor morgen voor de belafspraak, ben even gaan vragen bij wie hij ingepland stond en ik was er al bang voor, stond bij de hun die me toen niet netjes te woord stond, heb gevraagd of iemand anders me wilden bellen, eerst keken ze me vreemd aan maar gelukkig ging het en dan zou het ook nog eens vandaag worden ipv morgen.
Yes yes, het was 3.5, de verwachting is dat ie volgende week onder de 2 zit, als dat 3 keer is hebben we weer groen licht om verder te gaan
Mooi ben je met een maand verder er vanaf! Goed nieuws. Ik ga ook voor een waarde onder de 5. Ik was vandaag prikken. Kon morgen de uitslag krijgen maar moet vrijdag voor weefsel dus dacht: ik wacht wel af voordat ik zelf dokter ga spelen. Kwam wel met mijn labbriefje aan en dat kon niet gescand worden omdat aanvraag veranderd was. Ik dacht: dan wordt het nu zeker twee buisjes en eentje naar Nijmegen ivm mola, maar was toch een buisje. Toch nog een beetje zelf voor dokter gespeeld dus Vrijdag afwachten!
Super waarde! je bent er bijna Beetje zelf voor dokter spelen, herkenbaar Maar ik heb ook graag wat technischer. Dus ik vraag ook altijd specifieke waardes op (en dan krijg je zo een blik terug: wie is hier de dokter?? ) . Morgen nieuwe controle, ben wel een beetje bang. Vrees niet dat het goed zal zijn, MS waren slechts 3dagen (en 3e dag echt al bijna niets meer). Dat terwijl gyn verwittigd had dat het veel, zwaar en zeer kramperig zou worden. Nuja dat heb ik dus niet gehad Daarom wel slecht gevoel, maarja we zien morgen wel!
Had ik dus ook, eerste dag bruin verlies en later klein beetje bloed, tweede dag bloed, derde dag amper nog bruinverlies en dat was het. Nou heb ook PCOS en dus altijd wel een onregelmatige (3 tot 4 keer per jaar) menstruatie maar zo kort nooit. Succes bij je controle en laat je wat weten?
Het is heel vreemd. Ik had constant een gevoel dat het niet goed was, voelde me ook niet helemaal fit maar sinds curretage voel ik me steeds beter! Ben benieuwd Bixou, heel veel succes morgen!
Controle was goed. Blijkbaar was baarmoeder toch helemaal leeg, zelfs met de weinige ms Ook de HCG waardes gekregen. Vorige maand was die 2.8, en gisteren dan nog 0.88. Dus we zijn echt negatief nu en mogen terug starten! Na bijna 3maand kunnen we het nu toch afsluiten, heel blij nu Tegelijk wel raar gevoel, verwacht nog steeds dat er slecht nieuws komt (ben het precies al gewoon dat er toch slecht nieuws zal komen). Nu ineens positief nieuws voelt heel vreemd aan Heel vreemd gevoel, kan het niet helemaal goed uitleggen.
Hier ook goed nieuws: het was geen mola maar uitsluitend restweefsel. En hcg genormaliseerd zoals de gyneacoloog het uitdrukte. Wel het advies om een menstruatie af te wachten maar verder geen ziekenhuisbezoekjes meer! 😊😊😊😊 We hebben veel gedeeld met elkaar: hopelijk krijgt deze narigheid uiteindelijk voor ons allemaal een 'happy end'! 😘