Hallo allemaal, Helaas heb ik een miskraam gehad. Zondagochtend toen ik op stond verloor ik bloed in het begin viel het wel mee. Ik schrok er wel van. Naarmate de dag voorderde werd het bloed verlies heviger en de pijn in me onderbuik werd ook wat heftiger. Op een gegeven moment verloor ik ook bloedstolsels. Ik heb toen 's middags wel de huisartsenpost gebeld. Ze zei, doe maar rusitig aan en morgenochend maar even bellen met het ziekenhuis (1e zwangerschap liep ook via de gyn., ik had al een afspraak gemaakt voor de 1e echo). Ik kon maandagmiddag meteen terecht voor een echo. Daar heb ik te horen gekregen dat ik een miskraam had gekregen. Er was niks meer te zien. Wel veel bloedstolsels zag ze nog. De boodschap sloeg in als een bom. Ik had er vanaf zondag al wel rekening meegehouden. Maar als je dan opeens de bevestiging hoort, is dat dan opeens wel erg heavy. Ben er kapot van. Dus ik wil zeggen voor iedereen die het zelfde heeft meegemaakt, heel veel sterkte. Liefs
Ook al houd je er rekening mee... stiekum houd je nog hoop. Je verwacht dat als de uitslag duidelijk is dat je dan van die onzekerheid af bent.... maar de uitslag slaat in als een bom... je voelt je leeg vanbinnen.... zo heb ik het ervaren, en nog steeds.. Doe het rustig aan, praat er over en probeer het een plekje te geven. Neem er vooral de tijd voor! Heel veel sterkte meid... Liefs Cynthia
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Cynthia: ja precies je houd er wel rekening mee, maar stiekum hoop je toch dat het goed blijft gaan. Als je dan inderdaad te horen krijgt dat je een miskraam hebt gehad, slaat dat zeker in als een bom... Ondanks dat ik heel pril nog zwanger was. Ben ik toch behoorlijk verdrietig en teleurgesteld. Als je zo leest op de site komt het toch heel vaak voor. Mensen praten er niet zo snel over. Daarom ben ik helemaal blij met dit forum. Kan je er toch over kletsen met anderen. Liefs