Riantje : ja dat had ik ook ik voelde dat mijn lichaam weer veranderde. de eerste menstruatie ging eigenlijk weer als vanouds... als ik die maanden doortelde gewoon voor menstruatie , dan klopte dat. Ik heb geen algehele narcose gehad, gewoon meer een roesje waar je heeeeel licht van in je hoofd werd , dus heb de hele behandeling mee gemaakt BAH BAH ik voelde inderdaad met bepaalde bewegingen wel steken.stond ik even op de kop van de pijn. maar dat ging vrij snel over op dit moment zit ik in de half jaar controle , elke maand bloedprikken, Vandaag nog geweest en de HCG is niet meer te zien in het bloed ... nog 3 keer te gaan. als ik uitreken krijgen we eind oktober groen licht. heb je inmiddels de uitslag al ?? Heeel veel sterkte meid!!!! knuffel
hey ik mocht dinsdag bellen voor de uitslag dus ik bellen was die nog niet binnen :x mag nu morgen weer bellen dus nu maar weer duimen het is dan een week geleden dus ga er van uit dat de uitslag dan wel binnen zal zijn verder voel ik me steets beter ik kon kiezen tussen algehele of rugenprik bewust gekoze voor algehhel want zag het net zitten dat ik bij was als ze het uit me zouden halen (was bang dat ik ongemerkt ging tegenwerken ) gister voor het eerst bloed verlies gehad 5 dagen na de ingreep dus zal nog wel van de ingreep zijn had de gyn me iedergevsl wel voor gewaarschuwd nu maar afwachten waneer me echte menstruatie weer komt hoop eigenlijk dat me cyclus ook wat korter is gewoorden maar dat moeten we afwachten heb nu toch wel een goed gevoel er over maar ja dat zecht niks natuurlijk nog ff en dagje gedult hebben jij heel veel suc6 en ik hoop dat jullie echt in oktober weer groen licht krijgen
he jakkes dus nog geen uitslag !! oooh okee nee ik heb Gelukkig geen ruggen prik gehad. maar ja ik heb wel alles mee gekregen , en gevoeld geen extreme pijn hoor dat niet ! ja je kunt inderdaad nog wel last houden van bloedingen . ik zal voor je duimen voor morgen ! laat je het wel weten ? sterkte!! liefs
Hallo allemaal, Hier gaat alles goed naar omstandigheden.... Ben nu bijna 15 weken zwanger. Nog steeds erg misselijk en moe. Laatste controle was goed. Begin september 20 weken echo.... Spannend weer!! Moet wel zeggen dat deze zwangerschap zwaarder is dan de vorige. Denk toch dat het komt door alles wat we hebben meegemaakt. Teveel tegelijk en ook weer zo snel zwanger. Het is een beetje dubbel. Kon het allemaal moeilijk een plekje geven. Verwerken begint nu pas volgens mij. Vraag me ook af of het uit had gemaakt als we langer gewacht hadden. Denk het niet. We zijn natuurlijk super blij, maar toch blijft het in je achterhoofd spelen dat het zo mis kan gaan en dat we anders al een kleintje gehad hadden...... Ik kijk uit naar januari volgend jaar. Kan mij niet snel genoeg gaan!!! Uk: spannend. Ik hoop voor je dat je snel weer normale menstruatie hebt en snel met de hormonen kan starten. Blijf voor je duimen!!! Mennek: Het gaat de goede kant op. Nog 3 maanden en dan MOLA vrij!!! Heerlijk. Sterkte de komende tijd. Al enig idee of jullie een rustpauze inlassen of direct weer proberen zwanger te worden? Riantje: Wat een verhaal. Leef met je mee. Wat is het toch moeilijk te begrijpen allemaal. Hopelijk weet je snel meer en is je HCG snel weer op de normale waarden. Heel veel stertke Blijf meelezen tot we allemaal zwanger zijn of mola vrij!!!! Sterkte en geluk allemaal
@ annekedijk spannend allemaal... Hmm ja ik me voorstellen dat dit altijd naar boven blijft komen.... ik hoop dat alles goed gaat en je er toch een beetje van kunt genieten !! ja nou ja als het aan mijn man ligt , dan gaan we gelijk weer proberen... ik zelf ben er eigenlijk nog niet uit.... ik heb ook helemaal niets aan mijn verwerking gedaan ofzo .. ik ben er voor weggelopen , zo stom !! en nu oktober nadert word ik steeds zenuwachtiger en banger... en komt het allemaal weer naar boven... lastig , maar ja moet er toch maar even doorheen ! dus ja ik weet het nog niet , ligt eraan hoe ik me voel op het moment dat ik te horen krijg , dat ik mola vrij ben en we er weer voor mogen gaan ... liefs
@ Anneke: jammer dat je misselijkheid en vermoeidheid er nog steeds zijn. Ik was laatst een nacht misselijk en overgeven, toen dacht ik oh ja zo voelde dat, niet fijn! Superfijn dat je kleintje het goed doet! Kan me voorstellen dat het zwaarder is, onbezorgd zwanger zijn is er niet echt meer bij. Maar probeer er idd wel echt van te genieten he! Bijna op de helft... @ Mennek: kan je het nu wel verwerken en een plekje geven? Is zeker wel belangrijk voor je weer de stap neemt om verder te gaan. Je hebt er nog eventjes de tijd voor dus neem die ook he! Wat bizar trouwens dat jij gewoon bij was... ik had geen keus, kreeg gewoon narcose maar lijkt me ook een heel onprettig idee als je het voelt en hoort. @ Riantje: nog een dag onzekerheid dus, vervelend! Het bloedverlies is wel normaal hoor. Ik duim nog even voor je. Vandaag 1e dag zonder primolut, morgen naar voetreflex dus hopelijk komt het daarna snel op gang en kan ik aan de clomid beginnen!
nou vandaag de uitslag gekregen ik heb een complete mola zwangerschap waar de gyn vledeweek nog zij dat als het al een mola was het zeker geen complete was moest ze haar woorden terug nemen want na onderzoek door de pataloog blijkt het toch echt om een complete mola te zijn gelijk weer bloed moeten laten prikken en daar krijg ik maandag de uitslag van verder is me bloed ook gelijk opgestuurt naat nijmegen en dan woensdag weer naar de gyn om de laatste vraagen te kunnen stellen zwanger woorden zit er dus zeeker het komende jaar niet in moet ook weer aan de pil bah die k*t hormonen en dan over een jaar natuurlijk eerst weer een paar maande ontpillen
Meid, ontzettend veel sterkte! Het is echt k*tnieuws. Ik vond het vooral heel verdrietig dat je je kinderwens even in de koelkast moet zetten. Ik hoop dat je waarden snel dalen en dat je de tijd neemt om het te verwerken!
Jee Riantje, wat een rotnieuws zeg! Helemaal omdat je er niet op berekend was nadat je gyn zei dat het iig geen complete zou zijn. * Moet zeggen dat dat ook wel een vreemde uitspraak is, aangezien mijn gyn zei dat echt alleen de patholoog dit kan uitwijzen.* Ik hoop dat je de tijd neemt om het te verwerken en een plekje te geven. Doe het rustig aan, dat heeft je lichaam en geest nu echt nodig! Hopelijk krijg je ook veel steun van de mensen om je heen. Enne als je dingen wilt weten of je hart wil luchten kan dat hier he! Liefs Uk
Me hcg daalt goed Was die voor curretage nog 72000 Gister de uitslag gehad van me bloed waarde presies een week na curretage Was die nog maar 756 dus hij daalt goed Uitslag uit nijmegen was nog niet binnen die krijg ik waarschijnkijk morgen Ik voel me verder wel goed Probeer me gedagte een beetje te verzetten We zijn in huis bezig dingen te veranderen ( andere bank en ander behangetje ) En verder ben ik best wel druk Vrijgezellen feesje van een vriedin en natuurlijk dr bruilogt Verder 3 verjaardagen En dan zijn lief en ik ook nog is een jaar samen Lekker druk dus Wat niet wil zegen dat ik me gevoel op zij zet Ik praat veel en dat lucht op Dat het waarschijnlijk een jaar duurt is moeilijk maar ook daar kom ik wel over heen Het is een fijne gedachten dat ik hier zelf gewoon echt niks aan kon doen Morgen midag een gesprek met de gyn om te kijken hoe het met me gaat en om de laatste vraagen te beantwoorden Ook hier bedankt voor de steun
@ Riantje: zo te lezen heb je een positieve instelling, fijn. En goed dat je erover praat. Je hcg daalt zeker goed, hopelijk zet dat door, dat geeft wel kracht. Schrik niet dat het op het laatst een stuk langzamer daalt hoor, dat hoort erbij. @ All: hoe gaat het met de rest van de meiden? Met mij goed, maandag naar het zkh voor een echo na de clomid. Voel mn eitjes groeien dus ben benieuwd of ik gelijk krijg en dan hup... door naar de eisprong!
-Riantje ik hoop dat je waardes goed blijven zakken! -Uk ik hoop dat je ok gelijk heb, hou ons op de hoogte! Hoe is het met de rest? Ik heb al2 weken het gevoel dat het deze ronde raak zou kunnen zijn en hoopte niet dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden was. Gisteravond heb ik vol spanning een test gedaan. Vol ongeloof zag ik dat er een + verscheen! Wel 30 keer heb ik op de bijsluiter gekeken of het wel echt waar was Vanmorgen voor de zekerheid nog een andere test gedaan en deze gaf aan dat ik tussen 2-3 weken zwanger ben! Vanochtend gelijk gynaecoloog gebeld en afspraak gemaakt voor 12 september. Het afwachten en aftellen gaat weer beginnen. Ik hoop zo dat Ons kindje blijft groeien!
@ eendjes wat goed nieuws gefeliciteerd In het zh zijn ze zo te spreken over me dat me bloed niet meer Opgestuurd hoef te woorden naar nijmegen Gister weer uitslag gehad En me hcg was nog maar 37 :-D Dus ook aan mijn kant gaad het goed Het enige is dat ik nog niet ongesteld geweest ben Dus hoop dat dat niet te lang op zich laat wachten En dan kan ik weer beginnen met de pil
Eendjes: Super!!!! Gefeliciteerd. Hoe voel je je??? Ja dat wachten is echt een drama, maar beter dan te vroeg een echo zoals ik had. Heel veel sterkte met wachten. Kan je er al wel een beetje van genieten? Rantje: Ook super goed nieuws. Ga zo door!!! Je menstruatie en cyclus moeten wer even herstellen, dat kan wel even duren..... TSCM: voor jou de laatste loodjes. Heel veel stertke en laat je even weten hoe het gaat? Weet je al wat het wordt?? Hier blijft de misselijkheid...... Maar ja dat zijn we gewend en je moet er wat voor over hebben..... We gaan gewoon door. Volgende week weer controle, dan ben ik 18 weken. Vandaag nog even een kies laten trekken, dus voel me echt geweldig.. hihihihihihihi.
Bedankt voor jullie felicitaties! -TSCM: hoe is het verder met jou? - Riantje: fijn dat je waardes goed dalen! Hoop dat je snel ongesteld mag worden. Ti's fijn om te merken dat je lichaam het weer zelf op pakt. Waarom ga je eigenlijk (als ik zo vrij mag zijn om dit te vragen) weer aan de pil? -Anneke: ik wil zelf ook niet te vroeg een echo. Ik krijg nu ook een echo bij 7/8 weken dus dan zal er wel wat te zien moeten zijn. Als ik aan de echo denk wordt ik wel een beetje zenuwachtig. Hoop zo dat ik nu eindelijk eens een positieve echo mag krijgen. Ondertussen probeer ik te genieten. Dit valt niet altijd mee maar doe mijn best Ben jij nu nog steeds misselijk? En je bent alweer 18 weken. Merk je dat je al meer kan genieten?
Eendjes, krijg je geen echo bij de gynaecoloog bij 6 weken? Dat had ik wel, om uit te sluiten dat het weer een mola was. Hier idd de laatste loodjes! Morgen uitgerekend!! Voel me nog heel goed eigenlijk, volgens mij blijft ie nog even zitten De laatste tien weken heb ik echt van mijn zwangerschap kunnen genieten. Daar ben ik echt blij om, want ik vond er eerst niet zoveel aan, aan dat zwanger zijn