Hallo, In eind mei 2013 ben 3 dagen heftig ongesteld geweest ( normaal dan anders), kort daarna kreeg ik allerlei symptomen die wezen op een zwangerschap. Ik was hier totaal niet mee bezig, toch maar een test gedaan in de week dat ik ongesteld moest worden ( ik was inmiddels 5 dagen overtijd). Test was negatief, die zelfde avond krampen gehad alsof er iets uit mijn buik geperst werd. Ik kreeg ook uiteindelijk een bloeding. Dit gebeurde de nacht van zaterdag op zondag. Ik heb het hele weekend gebloed, maar niet extreem veel. Maandag meteen naar de dokter geweest, zij kon weinig zien behalve stolsels, miskraam was niet uitgesloten volgens de h.a. (overigens ook een test gedaan die weer negatief was). Die zelfde week moest ik terug komen als het bloeden minder was, zodat zij nogmaals inwendig kon kijken. De H.a. zag opdat moment dat mijn baarmoedermond dicht was en geen stolsels meer. Ik legde mij erbij neer dat ik een miskraam had gehad, symptomen verdwenen deels ook. Tot aan okt/nov heb ik nog wel veel last gehad van maagzuur, nu in december veel last van kuitkrampen, pukkels op mijn billen, schiet soms uit mijn slof, ik voel gerommel in mijn buik en aan de zij kant voel ik soms wat hards (lijken niet mijn darmen te zijn), ik heb ook het idee dat ik een volgroeide baarmoeder voel. Mijn ribben doen zeer en waren laatst opgezwollen. Deze symptomen zorgen ervoor dat ik het idee heb dat ik weer ( of nog) zwanger ben. Dit moet dan minimaal al twee maanden zijn. Dus ik heb gister opnieuw getest, weer negatief. Na dit lange verhaal is mijn vraag.. Kan het zijn dat een test negatief is als je al verder in je zwangerschap zit. En hoe zijn die symptomen na mijn (mogelijke) miskraam te verklaren. P.s. Mijn huisarts is deze hele week dicht wegens feestdagen vandaar dat ik moet wachten tot een afspraak. Alvast bedankt
Ik vergeet te melden dat ik na mijn miskraam meteen weer begonnen ben met mijn pil. Die slik ik tot op heden nog steeds, daardoor ook nog wel bloedingen maar mijn cyclus is niet meer zoals die geweest is. Wanneer ik mijn laatste pil geslikt heb van mijn strip duurt het nu gemiddeld 5 a 6 dagen voor ik ongesteld wordt. Voor de miskraam werd ik na mijn laatste pil na 1 dag ongesteld.
hoi de kans op zwangerschap is wel echt heel minimaal klein in jouw situatie hoor. Je bent de pil gaan slikken! Ik zou wel een afspraak met de huisarts maken, maar ik neem aan dat als je echt een volgroeide baarmoeder hebt, dat je buik dan ook dik is en je een kind behoorlijk voelt schoppen, want dan zou je je al ruim 6 maanden zwanger zijn! Als dat niet zo is dan kan die afspraak ook wachten tot na de feestdagen denk ik. Mirjam
Hoi Mirjam Bedankt voor je reactie, zelf zou ik het ook een wonder vinden als ik wel zwanger ben, maar aangezien de klachten was ik toch even benieuwd naar jullie reactie. Ik moest inderdaad van de h.a. gewoon weer met een nieuwe strip starten na mijn miskraam/onderzoek. Dit had ik toen dus ook gedaan. Mijn buik is wel redelijk gegroeid de afgelopen weken (vanaf mei 7 kilo erbij), ik voel sinds korte tijd veel samentrekkingen van spieren voornamelijk bovenin mijn buik en onderin aan de zijkanten. Geschop durf ik niet te zeggen, ik voel soms.. het gevoel kan ik niet goed omschrijven maar borrelen/bewegen lijkt het op. Deze afgelopen week en voornamelijk de laatste drie dagen ook een vol en raar gevoel, als ik buk of lach doet het rond mijn navel zeer. Nou goed, ik snap dat jullie er verder ook niet 100% duidelijkheid over kunnen geven. Mochten jullie nog opmerkingen hebben hoor ik het graag. groetjes