Afgelopen dinsdag heb ik een slechte eerste echo gehad. Ik zou rond de 8, 8+3 moeten zijn geweest, maar het vruchtje kwam uit op 7+1 zonder hartactiviteit. Tot voor de echo had ik geen redenen om aan te nemen dat er wat mis zou zijn. Ik heb nu vanaf woensdag de hele dag (en nacht..) menstruatieachtige krampen, maar nog geen bloed. De verhalen die ik hier heb gelezen bevatten allemaal dat er al bruine afscheiding is. Maar ik heb alleen maar krampen en dat is het.. wie heeft dit ook gehad en wanneer kwam er bij jullie (eindelijk) bloed/rest? Ik hoop dat het snel komt, want dan kan ik het in ieder geval afsluiten..
Nog steeds niets van bruine afscheiding of bloed te bekennen. Tweede echo vandaag bevestigde een levenloos vruchtje, zelfs iets gekrompen tov vorige keer, 6w+5. Omdat mijn lichaam schijnbaar nog geen zin heeft om een miskraam in gang te zetten, geef ik zelf maar een duwtje.. vanmiddag beginnen met misoprostol.. hopelijk valt het allemaal mee..
He wat naar Hier is het vruchtje rond 7 weken gestopt ( formaat van 6 wk) maar ik ben pas gaan bloeden bij 10 wk Toen kwam ik er ook pas achter