Helaas na mijn tijdige afwezigheid hier op het forum waarvan mijn eerste topics waren de blijde aankondiging van een zwangerschap kregen wij te horen met 7 weken dat het vruchtje geen hartslag had en gestopt was met groeien. We waren er goed ziek van omdat wij niet heel intensief aan het proberen waren en vrij relaxed ermee omgingen allemaal maar toch innmiddels al een jaar verder waren en met PCOS weet je het maar nooit en is de angst groot voor wanneer het dan weer mag gaan lukken... Maargoed, ik heb 4 weken gewacht maar het liet niet los, bleef een prachtige zwangerschap, mits ik voor altijd 6 weken zwanger zou willen blijven (Vruchtzak ed zag er allemaal met 11 weken nog netjes uit). toen besloten medicatie te nemen. Ik kreeg van de gyn Mifepriston (abortuspil) mee om oraal in te nemen en 2 dagen later moest ik 2 tabletten cytotec inbrengen (vaginaal). Die nacht na de cytotec enorme weeen gehad, veel pijn en belachelijk veel bloed en stolselverlies, stolsels ongeveer zo groot als mijn handpalm. de dag erna leek het mee te vallen, de weeen waren gestopt, voelde alleen nog alsof iemand mij in mijn buik had geschopt, alsof het beurs is van binnen. Die twee dagen erna veel gedaan, getild, geschilderd, verhuist (waren in het midden van een verhuizing toen ik zwanger werd namelijk). ongeveer 3 dagen na de cytotec werd ik smorgens om half 6 wakker, ik maakte vriendlief wakker dat ik mij niet goed voelde en duizelig was. Toen ik een tripje naar de wc wilde maken en vanaf beneden al naar boven riep dat het niet goed ging zakte ik door mijn benen en viel ik op de grond. Gelukkig direct weer bij en niks aan overgehouden, direct VK gebeld, die kwam langs en adviseerde langs het ziekenhuis te gaan. Helaas waren de polis nog niet open dus moest ik met een overnight tas naar de verloskunde, wel zwaar, zo op een afdeling zijn waar je over 9 maanden pas hoopte te zijn in hele andere omstandigheden. Afijn, daar echo gekregen en waardes gecheckt. alles leek in orde, er zat alleen nog veel troep in mijn baarmoeder dat er niet vanzelf uit leek te gaan. Dat was het punt waarop de gyn mij vertelde dat ik 2 maal 4 tabletten cytotec in had moeten brengen.....ik (en mijn zusje die mee was naar die afspraak) waren er toch echt van overtuigd dat ze 2 tabletten had gezegd... Met het advies om rustig aan te doen en nog 4 tabletten in te brengen thuis weer naar huis gegaan. de 2 tabletten direct ingebracht, geen weeen gehad, nog wel bloedverlies maar ook dat was niet de stortvloed die ik had verwacht, ik voel mij na wat bijslapen verder goed gelukkig en heb vrijdag weer een echo en hoop erg dat het schoon is. Wij willen erg graag door dus ik hoop ook dat mijn PCOS niet al te vervelend is en mijn redelijk regelmatige cyclus van hiervoor weer oppakt. Iemand ervaring met het flauwvallen?