het is mis, helaas nu voor mij de tweede keer. Ben nog maar kort zwanger en zojuist heb ik bloedverlies. eerst bruin, maar wordt nu roder met wat sliertjes. Nog geen krampen als de eerste keer, maar helaas, dit is niet goed. pff, wat een terleustelling.
hoi loes het hoeft niet per definitie nu mis te zijn hoor. lees eens wat bij kopje miskraam zelf heb ik tot 2x toe een bloeding gehad. 1e keer heel heftig, helder rood bloed zonder krampen.... niets aan de hand 2e keer begon met bruin, steeds wat roder en met stolses en krampen. wederom niets aan de hand 50% van bleodingen eindigt in een miskraam. de overige 50% heeft een andere oorzaak. ik zou dus voor de zekerheid even bellen voor een vervroegde echo. is met 5 weken wel erg vroeg maar misschien dat ze over een week toch kunnen proberen of ze wat zien als er dan erder niets heeft doorgezet. succes ermee en ik hoop voor je dat het niet mis is
Hoi, Ik zal je niet te druk maken voor dat je iets zeker weet. En wat Xandra zegt vragen om een spoedecho. Ik heb met 7 weken weken ook bloed verloren en alles bleek gewoon goed te zijn.was een gesprongen adertje. veel succes en ik hoop dat alles goed is
Wat bedoelen jullie met als er verder niets doorzet? Moet is dan nog meer komen? Het is nu vooral bruin bloed, nog niet helder rood. Ik zal morgen de VK bellen. Bedankt voor jullie reacties.
Bruin bloedverlies staat volgens mij voor oud bloed. Dus dat het laatste restje bloed nog eruit moet. Even de vk bellen. Sterkte meid.
Niet al te druk maken hoor, ik heb het ook gehad. Eerst bruin achtig, en werd ook steeds roder. Maar het bleek bij mij innesteling te zijn. Bel anders even je huisarts of je verloskundige als je je zo druk maakt.
Nou ik hoop voor je dat het innestelingsbloed was, ik had dat ook hoor! Dan schrik je wel! Maar weet je al meer?
Hi Loes, ik heb ook een mk gehad. De keer daarna dat ik zwanger was begon het precies het zelfde (zoals jij nu ook omschrijft) maar heet het niet doorgetzet. En ik ben dus nu 18 weken zwanger! Ik zou er zeker rekening mee houden dat het mis kan gaan, maar als het morgen niet doorzet zou ik inderdaad de vk bellen en varagen om een echo. als je een keer een mk hebt gehad doen ze daar zo wie zo niet zo moeilijk over! Houd moed ook met een beetje bloed Ik duim voor je. Jooze
Ik heb ongeveer t zelfde verhaal als Jooze. Eerste keer (naja derde eigenlijk) werd na 9 weken een mk. Had toen eerst een heeeeel klein beetje bloed verloren in eerste instantie eigenlijk niet noemens waardig, maar daarna nog een vruchtje met kloppent hartje gezien. Toch weer een bloeding en dit keer was t mis. De tweede keer...deze keer dus. Had ik rond diezelfde tijd van de eene op de andere dag geen symptomen meer. De dag er voor mocht je niet eens wijzen richting mn borsten en die dag was al de pijn ineens weg! En smiddags kreeg ik n bloeding. Ook ik dacht...daar gaan we weer. Dit gaat weer mis. Maar ik had nog n echo staan en ben er heen gegaan met t idee van ik krijg een afspraak voor een curetage en klaar. Nog flink zitten stressen want ze hadden n spoedje en ik was er zo van overtuigt dat t mis was, dat ik zoiets had van straks kan ik geen bloed meer laten prikken voor de curetage! Eindelijk aan de beurt en t eerste wat ze zagen was een mooi vruchtje MET kloppent hartje Nou je ziet hoever ik nu ben. Dus laat even een echo doen dan heb je zekerheid....en zoals je leest hoeft t niet fout te zijn. Succes!
Bedankt voor jullie reacties, maar ik heb vrijdagen en zaterdag enorm veel bloedverlies gehad, dus de miskraam heel wel degelijk doorgezet. Wij zijn erg teleurgesteld, maar ja. We hopen dat een volgende keer meer geluk brengt.
Hai Loes, We zitten in hetzelfde schuitje. Wat een ontzettende teleurstelling hè?! Alle rationele opmerking ten spijt, doet dit gewoon ontzettend pijn. Alle sterkte meid. Liefs, Anouk.