@Loetje - Ik wist het wel... Bij het CB hier maken ze er geen probleem van tegenwoordig... gelukkig... Zij zeggen nu ook dat Grootmoederswijze een goede wijze is! Kijk wat je wel moet doen.. maar dat geld voor alles... Is kijken hoe je kindje er op reageert. Zie je dat het kindje krampjes krijgt... niet lekker in zijn vel komt te zitten... minder ontlasting heeft.. andere kleur ontlasting... anders reageert in negatieve zin... Dan moet je uiteraard er meteen mee stoppen... maar anders kan het geen kwaad! Zo doe ik ook altijd een beetje boter door de fles als mijn jongeman wat meer moeite heeft met de ontlasting... Ik laat het niet zover komen dat het echt krampen worden...
Domme vraag misschien maar waarom gebruik je molenaar kindermeel, heb er nog nooit van gehoord en ben altijd benieuwd naar nieuwe weetjes erg he
Molenaar kindermeel wordt gebruikt om de voeding wat dikker te maken... dus tegen spugen... ze drinken het minder snel op... zijn er wat voller van... Dus als je kindje veel spuugt... hongerig is etc. Maar ja.. het is er dus niet veel meer. Vroeger was dit er alleen maar en de meesten zijn hier dus groot mee geworden... De CB's zijn op een gegeven moment over gestapt naar Johannesbroodpitmeel, maar dat wil niet zeggen dat het beter is... Ik ben afgelopen zaterdag bij een molenaar geweest en die heeft dus meel wat er op lijkt... Heb ik een zakje van meegekregen... En nu schijnen ze het bij de Action te hebben, dus ga ik daar ook nog even heen... De reden dat ik er zo weg van ben is dat mijn dochter verstopt is geraakt van het Johannesbroodpitmeel en ze hier gewoon ook nog steeds niet zat van werd. Van het kindermeel doe je er minder in en ze werd er lekker zat van.. en nog belangrijker: niets geen verstoppingen meer.. niets geen krampjes meer! Een heeeerlijk verzadigd tevreden kindje! Ik ben fan van Molenaar kindermeel!
Toch maar naar de Action gereden dan... aangezien je ze niet meer kan bellen... Wat ze van Molenaar hebben is het 7-granen-energie-ontbijt... Dat is idd van 7 maand en dat zou ik ook pas rond die tijd gaan geven.. of iets eerder Ik heb even met het informatienummer op de verpakking gebeld De kindermeel is er echt niet meer... Te vergelijken is toch de rijstebloemvlokken van Bambix vanaf 4 maand... Het kindermeel is voorgekookte rijstebloem en dan gemalen.. Dus ik denk dat ik wel ongeveer hetzelfde heb gekregen van de molenaar hier uit de buurt En dat kan dus gewoon vanaf dag 1... En de bambix rijstebloemvlokken kan je ook wel eerder geven dan die 4 maand.. Die krijgt mijn zoontje nu ook trouwens en mijn zoontje is iets ouder dan 2 maand... Maar het echte kindermeel van Molenaar.... dat wordt em niet meer... helaas..
ik heb hier altijd bambix maar die was laatst op bij de supermarkt en ik heb toen 7-granen ontbijt van bonbebe gekocht. het staat nog in de kast want de bambix is nog niet op, maar tis denk ik een goede vervanger. liefs doris