Mijn zoon heeft net een iniemini klein stukje gegeten van een stressbal. Hij beet erin, en toen zag ik kleine stukjes later in zn mondje. Het is echt te verwaarlozen zo klein was het... Is dit erg?
Goed is het natuurlijk niet maar ik denk persoonlijk niet dat het veel kwaad kan bij zo'n kleine hoeveelheid Maar als je je echt zorgen erom maakt kan je natuurlijk altijd even de hap bellen
volgens mij kan het geen kwaad... maar je kan voor de zekerheid even bellen naar de hap Ik heb dat een keer gedaan voor bellenblaas die mijn dochter gedronken had, beetje beschamend vond ik zelf, maar goed dat ik had gebeld, bleek best gevaarlijk te zijn..
Hij heeft er zeg maar in gebeten en toen bleven er een paar kleine korreltjes plakken aan zn tandjes... Het was dus niet een stukje ofzo...
Dan hoef je je niet heel erg druk te maken dat het kwaad kan die paar kleine korreltjes Al snap ik heel goed dat je je wel druk maakt gaat toch om je kindje
Heb even voor je gezocht , maar kan niet echt wat vinden wat je kunt doen. Maar vertrouw je het niet idd de hap even bellen .
nee denk niet dat dat erg is.. ze zullen vast nog meer dingen binnenkrijgen (zand van de zandbak, vuil op de grond) dus die hele kleine kruimeltjes zou ik me niet druk om maken!
in een standaard stressbal zit witte meel (poeder) maar als het korreltjes zijn heb ik geen idee wat het is maar een paar korreltjes zal vast geen kwaad doen
Nee het is zo n foamstress bal.. Maar hij beet er in en er bleef wat aan zn tandjes.. Die stukjes noemde ik net jorreltjes, beetje verwarrend want het zijn geen echte korreltjes. Ik kijk het gewoon even aan... Bedankt allemaal. Gek ge dat je je dan ineens zorgen kan maken, dacht al wel dat het niet zo erg zou zijn, maar toch even fijn om vanuit hier de bevestiging te krijgen. Bedankt!
Mijn zoontje heeft een paar maanden terug ook een paar hapjes in de stressbal gedaan. Ook hij had wat stukjes in zijn mond gekregen. Ik heb wat ik kon uit zijn mondje gehaald en de stressbal buiten zijn bereik gelegd. Maar heb toen verder niets gedaan. Gelukkig heeft mijn zoontje er geen last van gehad ofzo. Maar als je je zorgen maakt, kan je natuurlijk beter even bellen. Want ik ben er geen deskundige in!