draagzak. tips?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door augurkjes, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

in mei verwachten wij ons 2e kindje. Aangezien me dochter dan ruim 2 jaar is vind ik het niet nodig een duowagen te kopen.

Nu wil ik graag een draagzak kopen.
    geen warme, omdat we de zomer ingaan.

Ik vroeg me af welke raden jullie aan en is nou lekker voor een baby die echt nog jong is dan?

alle tips zijn welkom, en ook de ECHTE afraders zijn welkom

bedankt alvast

2. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ik heb er 1 van Baby Bjorn en die vind ik echt heel fijn. Je hebt ze in verschillende prijsklasse. Wij hebben hem al gebruikt toen E erg jong was, ze kunnen lekker tegen je aan liggen en worden goed ondersteunt in de nek. Wanneer ze wat ouder zijn kunnen ze omdraaien en kunnen ze lekker vooruit kijken. Ik vond deze zak super! Nu kan ze er nog wel in, maar vind ik ze eigenlijk te zwaar worden. Ben nu aan het kijken voor een rugdrager.

3. Niet meer actief

Wij hebben een i'go van Cybrex besteld. Die kan ook in ligstand en dus vanaf de geboorte gebuikt worden.

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb ook die van baby Björn gekocht!

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    de Baby Bjorn Synergie is van ademende stof gemaakt. lijkt ons ideaal voor warmer weer.
    mijn vriend gaat deze kopen voor op vakantie straks; lekker wandelen met de kleine erbij!

ik ga zelf voor ene draagdoek van draagdoek.nl, maar dat is denk ik wel warmer in de zomer. ik zie wel!

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hadden er eentje van Kipling gekregen. Fijn ding we hebben hem veel gebruikt (ook in de zomer op vakantie) tot dochter wat te zwaar werd en we een rugdrager hebben gekocht.

Die van kipling kan eerst naar je toe worden gebruikt, dan van je af en ook als rugdrager. Hoe het laatste werkt was minder omdat ze dan naar je rug kijkt i.p.v. er overheen. Dat vind ik niet aan te raden.

Deel Deze Pagina