Hoi dames, Ik heb onder het hoeslaken zo'n Molton zeiltje liggen in de breedte, moet dit er nog lang onderblijven?
Is dat zo'n zeiltje tegen "ongelukjes" als matrasbeschermer? Wij mochten deze niet gebruiken van de kraamhulp, ivm verstikkingsgevaar als ons zoontje er met zn hoofdje op zou komen te liggen. Wij hebben ze dus wel gekocht maar nooit gebruikt. Wij hebben een aerosleep topper en mocht hij doorlekken snachts dan kunnen we gewoon die topper in de wasmachine doen. Als je de molton daar verder niet voor gebruikt zou ik niet weten waarom je hem er nog onder moet leggen?
Ik heb em alleen onder de billetjes liggen tegen ongelukjes. Blij toe want laatst had hij alles eronder gepoept. Een aerosleep is zo duur!
Ja, het is idd. dat ding wat je noemt. Die mag inderdaad niet onder het hoofdje maar dat ligt hij ook niet. Maar ik wist eigenlijk niet waar het voor was en lees nu dus ter bescherming voor ongelukjes. Dus wel handig erop te laten?
Hier hebben we dat molton zeiltje ook onder z'n billen en onder molton hoeslaken en gewone hoeslaken liggen. Voor het geval dat. Meestal als ie goed nat is, blijft het beperkt tot zijn slaapzak. Maar goed, je weet maar nooit.
Hier heb ik hem weggehaald toen Iris zelf ging draaien en ook wel eens anderom in bed terecht kwam. Dit was rond 7 mnd geloof ik.
Ik moet zeggen dat die van ons nog nooit door de luier heen is gegaan maar net wat Marjolijn195 zegt, die van ons ligt ook weleens op de kop in bed (wel wakker) dus vindt het wel moeilijk...