Ik zit ent op een leuke site met babykleertjes te neuzen... maar wat voor kleertjes kan ik kopen ( unisex-keuze vind ik voldoende) Maar.. shirts met lange mouw, met korte mouw.. vestje? truitje? Moeilijk.. t kan rond de 30 graden zijn dan, maar ook echt hollands zomer weer met krap 20 graden en een verfrissende ( ahum) regenbui.. Ik vind het lastig.. Wat zou jij doen?
ik zou dingen met lange èn korte mouw doen. En een jasje/ vestje. Dus zomer en wat voorjaar/herfst kleding
welke site zat je? ik kan niet echt leuke unisex dingen vinden. Ben nu ook al wat aan het rondkijken vast haha
fae is een zomerkindje en bij haar was het op een gegeven moment echt zo heet. Maar als het echt zooo erg was, dan lag ze eigenlijk gewoon in haar rompertje (met 4 weekjes ofzo) , op haar kamertje kregen we het ook niet koeler dan 25 graden! En verder shirtjes met lange mouwen en rompertjes zonder mouwen en met spaghettibandjes. Mocht je een meisje krijgen uiteindelijk : Rokjes en jurkjes zijn niet zo praktisch voor die hele kleintjes zo'n gewring om ze erin te krijgen.
Ik ben 1 mei bevallen en het was bloedheet weer toen. In de kraamweek hoefden wij alleen lange mouwen aan te doen en geen vestje ofzo, Na de kraamweek deden wij korte mouwtjes aan binnen omdat het anders veel en veel te warm was voor hem. Ik denk dat het er misschien ook aan ligt hoe goed een kindje zich op temp kan houden.
onze meid is van juli ik had ook vanalles wat in het begin zijn ze nog zo klein en teer dan is een shirt met lange mouw goed krijgen ze het te warm trek je het uit en ligt ie lekker in een romper korte/zonder mouw! wel zorgen voor een lekker vestje ivm die hollandse dagen suc6
Hier wordt het een junibaby, en mijn vorige kinderen zijn winterkindjes , dus ik zit hier ook wel over na te denken. Ik ben van plan echt wel een beetje vanalles in huis te hebben. Net zoals in Nederland kan het hier in belgie heet zijn in julie maar evengoed dat je een truitje nodig hebt! Lange mouwen hoeven niet perse, alleen mag je een kleine baby zowieso niet blootstellen aan het zonlicht van de zomer, ook niet in de schaduw dat lijkt veilig maar laat toch heel veel straling door, in dat opzicht ben je beter met lange katoenen mouwtjes , maar ja als het heet is zweet je kind zich kapot en aangezien ze hun temp niet kunnen regelen minstens even gevaarlijk of straling van de zon Ik zou vooral kiezen voor kleding van heel zacht katoen, geen kriebelende bandjes of schurenden stofjes. Zelf heb ik mijn eigen kleding en accesoire merk voor baby's en kinderen en daaruit zal mijn kleintje een aantal basics aankrijgen. Voor rompertjes ga ik echt kiezen voor hele zachte katoentjes! En dan een goed zonnehoedje (voor als je buitengaat in felle zon, onder de parasol MET een hoedje ). Ik zit ook te denken aan een licht katoenen doek die je dan kan gebruiken als omslagdoek maar dat dan toch niet te warm wordt.
ik zit hier ook mee.. net in de stad wezen kijken maar er is overal veel winterkleertjes te vinden (logisch natuurlijk) maar straks is het in juli augustus superwarm dus heb nog niks gehaald.. heb wel een heel leuk vestje gezien bij de zeeman, alleen is die met capuchon. klopt het dat dat niet lekker ligt voor de kleintjes? hebben jullie vestjes met capuchon?
ik ben bevallen toen het 32 graden was afgelopen zomer! en toch echt shirtje met lange mouwen. is echt nodig de eerste paar weekjes
Hier ook een juni baby, eind juni dan. Ik heb deze week heel veel kleertjes gekregen van men schoonzusje. Haar ,indje is in oktober geboren, dus dan is het een heel ander weertje. Alle kleine body'tjes zijn met lange mouwen, zou ik er dan nog met korte mouwen moeten bijhalen of is het in de zomer ook beter met lange mouwen? Verder zaten er veel t-shirts bij met zowel lange als korte mouwen, en broekjes in dunnere en dikkere stof. De pyama's waren dan weer allemaal dik.
ik heb alvast 2 pakjes van prenatal met lange mouw en katoene broekjes. dit in maatje 56 inc .slofjes en muts. verder z'n compleet nijntje pakje en 1 boxpakje van badstof. als het echt warm is doe ik geen shirtje aan en alleen een romper. ik ga verder wat dingen met korte mouw halen en een vestje zodat het altijd wel kan. koop een effe wit shirt en mocht het koud zijn dan kan je dit onder een tshirt doen en je kindje is weer hip. dit is vooral leuk bij een jongen. bij een meid koop je jurkjes die zowel met als zonder truitje eronder kunne. ik koop nu dus vooral complete pakjes zoals dat van nijntje en kan dan altijd nog kijken tegen die tijd of ik bij echt warm weer er wel of geen romper onder doe. die kleintjes hebben het al snel te koud als ze nog erg klein zijn dus meteen zomergoed aantrekken is ook niet nodig of het moet echt 25+ graden zijn
Timo is van 18 juli, en in de kraamweek was het ongeveer 18 graden en had hij gewoon kleding met lange mouwen aan , maar de 2e week was het zo warm over de 30 graden toen had ie alleen een rompertje aan, dus ik zou gewoon van allebei wat in huis halen
Ik heb online 2 setjes kleding besteld, beide met een longsleeve en gewoon broekje( katoen) De rest ga ik lekekr shoppen met mn man, moeder en vriendinnen