drinkflesje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zwangerevrouw, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    mijn zus had een heeeeleboel flesje geprobeerd voordat ze tevreden was. Ze zei dat het bijna niet bekend is dat de flesjes vacuum zuigen. Nou is ze na een mand vol flesjes tevreden over het volgende flesje:

Difrax Fles S Groot 250 ML - De echte 24-uurs drogist

die is te koop bij de drogisterij. Onderin zit dus een vacuum systeem wat ze ideaal vindt.

De eerste fles die naast een ideale drinkhouding van de baby ook zorgt voor een betere zithouding van de ouder door de unieke S-vorm! Vanaf de geboorte te gebruiken. Geschikt voor het combineren van fles- en borstvoeding. De 250 ml S-fles past op de Medela borstpomp.
    Het ventiel voorkomt vacuüm zuigen en zorgt voor een constante doorstroom van de voeding.
    De combinatie van de unieke S-vorm en het ventiel zorgt voor minder buikkrampjes, boeren en spugen. Speciaal ontwikkelde flessenspeen met zachte afwerking die aanvoelt als de moederborst. Antilekdop met maataanduiding en zachte top om op te sabbelen. Afschroefbare bodem; dus gemakkelijk te reinigen en gemakkelijk te vullen met ijsblokjes moedermelk. Handvaten voor de S-fles zijn los verkrijgbaar. Kleur en afbeelding kunnen afwijken van de afbeelding.

De eerste fles die naast een ideale drinkhouding van de baby ook zorgt voor een betere zithouding van de ouder door de unieke S-vorm! Vanaf de geboorte te gebruiken. Geschikt voor het combineren van fles- en borstvoeding. De 250 ml S-fles past op de Medela borstpomp.
    Het ventiel voorkomt vacuüm zuigen en zorgt voor een constante doorstroom van de voeding.

De combinatie van de unieke S-vorm en het ventiel zorgt voor minder buikkrampjes, boeren en spugen. Speciaal ontwikkelde flessenspeen met zachte afwerking die aanvoelt als de moederborst. Antilekdop met maataanduiding en zachte top om op te sabbelen. Afschroefbare bodem; dus gemakkelijk te reinigen en gemakkelijk te vullen met ijsblokjes moedermelk. Handvaten voor de S-fles zijn los verkrijgbaar.

2. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    ik ben toch voor avent gegaan, ken die nog van toen mijn broertje klein was en waren toen erg fijn (14 jaar geleden) En anders ook eens kijken voor een andere als onze kleine man ze niet fijn vind:p

Leuk dat je de info post, maar wat is je vraag?:)

3. misa

misa Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd naar wat je vraag is..! :)
    Ik heb trouwens ook difrax en ben erg tevreden.

4. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij ook echt een ideale fles. Denk dat wij die ook gaan aanschaffen.

Misschien geeft TS dit als tip ipv vraag? Dat dacht ik tenminste ;)

5. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    het nadeel van de difrax flessen vind ik dat als het ventiel niet goed aansluit op de onderkant van de fles hij juist vacuüm trekt. ik heb dit al zo vaak gehad met difrax flessen dat ik uiteindelijk naar een simpel flesje ben overgegaan. de kleine van ons zoog de difrax fles vaak vacuüm. op de site staat dat je er met een saté prikker oid in kunt prikken maar dit hielp eigenlijk niets.

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn BV kindje kan hier anders echt niet uit drinken!
    Hij lijkt ook totaal niet op de BV flessen die ik heb gezien...

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier was de Difrax juist geen succes, wij gebruiken Tommee Tippee. Je met toch echt steeds zelf uitproberen helaas..

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Niets van te zeggen of het bij jouw kindje ook werkt. De ene drinkt goed uit deze en de ander heeft liever een ander merk. Overigens vind ik een 250cc fles erg groot voor een pasgeboren kindje! Zeker als er dan maar 60cc of 90cc inzit!

9. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Pfft vind het verschikkelijke flessen. Die dingen lekker waardoor ik al meerdere gekolfde voedingen kwijt ben:x En een helemaal drijfnat manneke had die ik weer om kon kleden. Echt ondingen.. Na een heleboel frustraties alle flessen zo in de vuilnisbak gegooid:):D

Nu de flessen van medela met de 1-2-3 doppen van difrax, die bevallen dan weer wel.

Deel Deze Pagina