Ik ben op zoek naar leuke tips voor een muziekmobiel boven de box. Ik zoek er 1tje voor een jongen, en waar een leuk muziekje inzit. Dus echt leuk melodietje Wie heeft er tips?
Bij mijn oudste 2 had ik er een van tiny love... die vond ik toen leuk. Voordeel vond ik dat het muziekje (3 soorten) erg lang aan blijft en je dus niet steeds opnieuw kunt lopen... Helaas is hij daarna kapot gegaan (iets afgebroken) en nu had ik er een van Nijntje, ook leuk, maar muziekje moest je steeds opnieuw opdraaien en speelde niet zo heel lang. Wel een leuk muziekje.
Ik heb er een van nijntje (grijs), leuk muziekje en mijn zoontje vindt hem super leuk. Alleen had ik achteraf liever eentje gehad die op batterijen werkt want je blijft hem anders opwinden.
ik heb er eentje van Tiny Love. bevalt heel erg goed, verschillende muziekjes en er zit een afstandsbediening bij!
Wij hebben deze met Dikkie Dik. Ik vind 'm zelf erg leuk. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.knuffie.com/fotos/1762.dikkiedikmobiel.jpg
Wij hebben deze ! Babymoov scintille muziek mobiel, Ikbenzomooi.nl lifestyle en kado webshop voor baby's & kids Ow helemaal niet handig! Deze is voor meisjes ..
Wij hebben deze Amazon.com: Fisher-Price Rainforest Peek-A-Boo Leaves Musical Mobile: Baby Oja, marktplaats staat er vol mee, voor 25 moet het lukken, succes met kiezen!
Die is leuk zeg! Wij hadden Nijntje, rode stang en vier beestjes/nijntjes eraan. Muziekje vond ik ook erg leuk en mijn dochter (natuurlijk de belangrijkste mening in dit geval )was er helemaal weg van. Is trouwens voor jongens en meisjes leuk!
Ik heb via Marktplaats de Rainforest van Fisher Price gekocht. Echt, de aankoop van de eeuw!! Hij is nu ruim 6 maanden en geniet er nog iedere dag van!