welk voedingskussen??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nikkie83, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Ik heb nu een voedingskussen met van die piepschuimballetjes ik vind t n ellendig ding , heb m al kleiner gemaakt maar t is niet prettig , de korrels blijven verschuiven en t ligt best hard

nu heb ik een cuddlebug kussentje met heeel kleine balletjes in n stretch hoes Cuddlebug | Het ideale relaxkussen
    weet iemand of er ook voedingskussens van zijn ?

of welk kussen met kussenvulling erg fijn en zacht is ?

2. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een voedingskussen van de Hema. Heb er bij mijn vorige zwangerschap vanaf (denk ik) een week of 18 mee geslapen (ben zijslaper). Zitten, als ik me goed herinner, geen bolletjes in maar een gewone zachte vulling.

3. jackie 1985

28 dec 2010
    41
    0
    6
    ik had ook een voedingskussen met kleine korreltjes vond het ook een onding lag helmaal niet lekker en het ligt idd erg hard ik heb nu 1 van de babydump de tiamo is met zachte vulling ik kan niet meer zonder ligt echt heerlijk zacht

4. mieke1987

mieke1987 Lid

3 mei 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de voedingskussen van de hema aangeschaft, puur voor het slapen .... en hij ligt echt heerlijk zacht!!

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Die cuddlebug is idd ideaal! Heb ik ook 1 en slaap er nu nog mee (zijslaper en 1 knie er op).
    Heb als voedingskussen een tiamo (nijntje) van de babydump. Was toen 35 euro geloof ik (actie) en is gevuld met zachte watten. Heerlijk ding! Al gebruikt mijn dochter hem nu als ligkussen in de box (aankleedkussenhoes er omheen). Heeft dus al vele functies gehad hier, haha!

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb die van de babydump Tiamo Voedingskussen Gino Giraffe.
    (tevens ook van nijntje te verkrijgen in 2 kleuren)

Ik vind hem heerlijk zacht. Gevuld met polyester volgensmij.

7. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik had ook het kussen vd hema.
    Beviel hier erg goed!:)

8. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Ik vond het kussen van de Hema juist waardeloos. Heb er nu een van de prenatal en met die balletjes en vond die veel fijner dan die van de Hema, ook voor de voeding en voor het liggen van de kleine in de box.

9. teletascha

teletascha Actief lid

5 mei 2011
    148
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb dit kussen, en bevalt op zich prima.
    Maar ik moet zeggen dat ik het liefst liggend bv geef: baby ligt er dan veel meer ontspannen bij en ik kan zelf een beetje dutten :D

Deel Deze Pagina