orginele geboorte aankondigingen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door babydreame, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Ik ben al een beetje aan het neuzen voor geboorte aankondigingen
    maar nu zou ik het heel erg leuk vinden om het per flessen post bijvoorbeeld te doen, maar nu hebben wij een site gezien en vind het nog best wel prijzig dus dacht ik misschien dat het goedkoper kan en dan zelf ergens flesjes met kurk te bestellen en dan wel het kaartje erin te laten drukken. dan bijvoorbeeld roze witte muisjes onder in het flesje te doen. heeft iemand iede,en of kan iemand mijn helpen aan een site. groetjes elvira

alles is welkom

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Vraag je familie/vrienden/kennissen of ze omgespoelde lege champagne flessen, etc. voor je willen verzamelen. Goedkoper kan niet lijkt me ;) Alleen heb je dan wel grote flessen.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Champagneflessen zijn ook vaak groen, daar zie je het kaartje dus niet doorheen als je dat erin drukt.

On: Bij hobbywinkels heb je vaak dat soort flesjes van plastic.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Plastic lijkt me ook wat handiger, omdat ze niet zo snel kapot gaan. Je kunt bij hobbywinkels ook van die minibabyflesjes halen met bv een roze of een blauwe dop. Dan kan je er nog wat muisjes indoen en een briefje met alle gegevens.

5. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    heel erg bedankt super leuk iedee,
    groetjes elvira

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik vind het erg leuk klinken .....maar ik vroeg me af of je dit op de post doet ? of geeft als de mensen komen ?

Deel Deze Pagina