last van de warmte

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KimHugo, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Zoooo ik ben echt een zonaanbidder maar poeh nu heb ik last van de warmte zeg. Sowieso continu in schaduw als t kan en slaap er echt niet lekker door. Herkenbaar? M'n handen en voeten zijn ook al opgezet, vocht. M'n eerste zwangerschap was in de winter. Heel anders zo.

Nu 30 weken zwanger.. Dus nog 10 te gaan en ik hoop echt nog dat t mooi weer blijft want vind t t heerlijk maar het is zo drukkend!!

Hebben jullie er ook last van?

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jep. Niks aan.

Zweet me te pletter, elke handeling kost zoveel energir, dikke benen/enkels/voeten en handen van vocht vasthouden. Bwegh. Overal een zeer ongemakkelijk gevoel.

Het liefst zit ik de hele dag stilletjes met de benen omhoog...maar dat gaat niet met een dreumesje :D

En inderdaad in de nacht. Pffff heb ook van die hete voeten. Ze gloeien!

3. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Er is lekker warm en er is dit weer.
    Maar mn voeten :$. Zie ze met het uur dikker worden. En trekken dat dat doet. Auwie!

Elke handeling zorgt weer voor de nodige druppeltjes en het gepuf. Slapen doe ik s ochtends pas, kan er snachts steeds uit om even te drinken (afkoelen).

Heb ik het al zo benauwd, krijg ik nog opvliegers ook.

Heb al tegen vriend gezegd dat de volgende baby zijn pakkie an wordt :D. Mag hij met een dikke buik, vocht en hormonen rondlopen.

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vooral t slapen is ook zo lastig, dus heb een ventilator bij m'n bed staan. Ik heb t dan niet zo warm en m'n ligt onder extra deken omdat hij t koud heeft.
    Morgen ff bikkelen met z'n allen met de hoge temperaturen. Sterkte!
    Bij mij liggen de raketjes al in de diepvries 😜

5. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Zo! warme voeten heb ik ook, gloeien of branden helemaal......lang leve de zwangerschap......ik heb het sowieso al warmer nu ik zwanger ben.

6. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Hahaha prima idee

7. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Ijsjes eten en ventilatoren dus! Gelukkig zijn we niet alleen :)

8. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Van de warmte niet eens zo'n last op zich maar mijn voeten oehoe. In de ochtend zijn xe normaal maar hoe verder de dag vordert hoe meer ze op olifanten voeten ze beginnen te lijken! Kom dan ook gewoon niet meer in m'n sandalen haha. Akkoord voor teen slippers gekregen op m'n werk gelukkig haha.

Die brandende voeten als je wilt slapen zo herkenbaar! Lig al met washandjes op m'n voeten in bed haha!

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.635
    5.661
    113
    Warmte? het was gisteren niet zo warm vond ik. Atans niet in het Westen haha.

10. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het hormonaal warm, dus nog geen dikke voeten en al dat ander leed wat in het laatste trimester komt kijken. Al weet ik hoe het is, bij mijn dochter was het 30 graden buiten toen ik ging bevallen...

Maar goed, nu heb ik het dus ook erg warm, kom eigenlijk niet veel meer buiten. De ventilator staat aan en man legt een handdoek in de vriezer en legt die dan in mijn nek. ZALIG!

Natte sokken schijnt ook erg goed te helpen, misschien doet het ook wat voor de gezwollen voeten. Ik deed ze twee jaar geleden in een koud voetenbad.

11. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik woon in Brabant. Daar vond ik het eigenlijk ook nog niet zo warm ;) ik vind het echt genieten dit...

12. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb er ook last van pff.
    Tot 25 graden gaat prima, maar daarboven vind ik echt vreselijk. Terwijl ik echt van warmte houd normaal.
    Ben al zo duf en sloom door de zwangerschap, maar met die warmte wordt het nog 10x zo erg.
    Hier was het gister toch echt al 28 graden (in Brabant). Warm zat voor mij dus ;)

13. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Hier wel last van opgezwollen handen voeten enkels.....maar van de hitte nog niet. Hier is t nog niet zo warm. En ik woon buitenaf en er staat altijd wel een lekker briesje in de tuin.
    Met die hittegolf was t wel te warm, maar nu komt t hier nog niet boven de 30 graden dus dat vind ik nog goed te doen.
    Lekker pootje baden. En anders de supermarkt in :)

14. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Alles boven de 20 graden is voor mij te heet. Word gek!! Terwijl ik vroeger altijd op vakantie met 42 graden nog vrolijk rondliep overal. Vond het gisteren ook al erg heet, maar misschien komt dat doordat we in het oosten wonen? Man en moeder vonden het ook erg heet en klam hier.

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook, zoek het liefst de schaduw op (vaak binnen bij een ventilator) terwijl ik echt uren in de zon kon zitten.
    Wordt er ook bloed chagrijnig van.

16. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Hittegolf vond ik beter uit te houden, maar het is vooral benauwd nu. Echt heet valt mee inderdaad.

Heb vannacht de ventilator aangezet op mn voetjes. Pijnlijk maar zoooo fijn.
    Zwembad is helaas weer net de eigenaar mee, maar een voetenbadje doet ook al wonderen.

17. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Ik heb ook echt last van de warmte. Vooral snachts kan ik daar wakker van worden.

18. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Praat me dr niet van:cool:..Volgens mij vandaag en morgen nog zien te overleven en daarna is het weer koeler...

19. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Ja goede ideeën!!

20. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Jup bijna 39 weken en ik ben net een opgeblazen ballon van t vocht overal..ik zit meest van de dag binnen..oh wacht dat zit ik al vanaf de 30 weken want heb BI en kan bijna niks..hopelijk komt ons meisje snel

Deel Deze Pagina