wie o wie heeft deze wagen ook? Het is een mooie wagen maar behoorlijk aan de prijs! wij moeten met de wagen over alle soorten grond kunnen rijden. daar we minimaal 1 keer in de maand met onze hobby op pad zijn, in de slijk, modder, blubber, tattie enz............. maar wil wel eens even info inwinnen voordat ik dit juweeltje koop! want volgens mij heeft ie een goude randje! maar het is ook wel eenwagen naar mijn hart!
Vriendin van me heeft deze. Tis een hele mooie wagen maar tis wel even wennen want het middenstuk kan dus bewegen (of niet als je het vast zet). Zelf hebben we gekozen voor de Mutsy 4-rider, die heeft achter 2 zwenkwielen en is geschikt voor alle gronden om te wandelen. We hebben hem wel al thuis maar nog niet in gebruik. Gr Otje
ja die ken ik ook maar die wagen is neit zo handig voo rin de moder..... ook een mooie wagen overigens..... wij zijn aan de twijfel tussen de 3rider en de urban jungle
is niet brutaal hoor.... wij rijden jeep..... hiermee rijden we door modder ed.... 1 keer in de maand hebben wij een treffen en dat gaan we een pacours rijden ed........
Wij hebben ook de mutsy urban rider. Ik heb 'm een keer uitgetest bij een vriendin die er ook een had...hup kind er in en wandelen maar. Het beviel mij goed. Zeker omdat je het middenstuk vast kan zetten of kan laten zwenken. Die van mij heeft alleen maar binnen gestaan, dus nog niet gebruikt. Hij is zeker aan de prijzige kant, maar ik vond het een prachtige wagen. Hij past alleen niet in zijn geheel in onze kofferbak, maar als we 2 banden er afhalen wel. Dit gaat trouwens erg gemakkelijk.
Gaaf, hier nog zo'n jeepfreak. Wij gingen vroeger ook bij die soort meatings kijken. Hadden toen ook een Jeep maar helaas een tweezitter dus dat ging niet meer met de kleine. Maar als we ooit het geld hebben dan schaffen we een grote Jeep aan met 4/5 zitplaatsen. Silly
Hier ook een Jeepfan en een Mutsy Urban Rider-fan !!!!!!!!!!!!!! Wij hebben de Mutsy tweedehands gekocht. Met reiswieg, wandelwagen en maxicosi, drie jaar oud (wel het nieuwe kliksysteem !!!) Kostte ons 250,=. We wilden persé een echte vierwielige wagen, die niet voor zwenkte en voor vastgezet moest worden. Dan is er al bijna geen keus. We hebben 'm eerst uitgeprobeerd op de oefenbaan bij Babypark Kesteren. Tweedehands vindt je ze tussen de 300 en 400 op Marktplaats. Een bekend adres is in een tweedehandsshop in Nijverdal. Wij kochtten 'm echter (goedkoper) bij een particulier.