Moltons?

Discussion in 'Verzorging' started by Chanel, Jul 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo,

Even een vraagje wie van jullie gebruikt er moltons? En waar voor precies gebruik je ze? Ik moet ze namelijk nog kopen en had ze al gezien bij de Hema. Alleen ze hadden 2 verschillende producten van moltons 1 er van waren geloof ik onderleggers. Maar hoe weet ik dat ik de juiste moltons gekocht heb?

Groetjes Chanel.

2. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    De molton leg je op het bedzeiltje en onder het hoeslaken. Volgens mij is het gewoon bedoeld voor als je lekkerij hebt. De molton vangt dan het vocht op zodat je kleine niet helemaal in de nattigheid ligt.

Ik heb ze ook van de hema. Weet niet of we dan dezelfde hebben. Bij mij zaten er 2 in het pak en volgens mij stond er gewoon "molton" op de verpakking.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Een molton is ter bescherming van het matras. Ik heb ze ook om onze eigen matras. Daaroverheen komt gewoon je hoeslaken.

Groetjes,
    Ramona

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Je hebt molton hoeslakens en molton zeiltjes. Die laatste mag je geloof ik niet meer gebruiken ivm verstikkingsgevaar. Wij gebruiken molton hoeslakens om het matras te beschermen. Volgens mij ook bij de Hema gekocht..

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Klopt wan Wendy1611 zegt.. de molton onderleggers gebruik je om het matras te beschermen, de moltonzeiljes kan je idd beter niet gebruiken ivm verstikking en verbrandingsgevaar.

6. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Halllo allemaal,

Bedankt voor de antwoorden. Mijn moltons komen ook van de hema vandaan zijn er idd 2 stuks.

Groetjes Chanel.

Share This Page