Meiden, Ben toch wel echt zenuwachtig! A.s woe heb ik de geslachtsbepaling. Ben dan 15+3.. Dus hopen dat het goed te zien is..! Heb al een zoontje dus moet eerlijk zeggen dat ik stiekem een meisje wel heeeeeel leuk zou vinden. Natuurlijk net zo gelukkig met een jongen, maar een dochter is toch wel echt een droom! Op het moment ben ik echt al aan het kijken voor allemaal roze spulletjes. Terwijl ik natuurlijk ook net zo goed nog een zoon kan krijgen... Waarom voel ik dit zo?Want echt ben zooooooooo verlieft op mijn zoontje. Het is echt een kanjer!! Dus je zou denken van... Hoe kan je het nou ' jammer' vinden als je nog een jongen krijgt. Maar eerlijk is eerlijk ik blijf hopen op een meid! Zijn er nog meer dames die binnenkort ook een geslachtsbepaling hebben en mee willen aftellen! Of verhalen over een geslachtsbepaling die al heeft plaatsgevonden! Altijd leuk om te horen! En zijn er nog meer dames die dus ook wel een 'gezonde' voorkeur hadden? Hoor graag van jullie!
Ik mag pas over een paar weken, maar heb ook en voorkeur voor een meisje. .... Hen er altijd van gedroomd dus zou heel erg blij zijn met een meisje hahaha maar het kan net zo goed een jongen worden.
Ik heb um over 3 dagen.. zit hier ook al te nagel bijten haha. Ik heb geen voorkeur maar heb vanaf dag 1 gedacht dat het een meid is. Mijn omgeving roept allemaal dat het een jongen is. Zo benieuwd
Ik denk dat er veel een voorkeur hebben zolang het niet overheersd is het goed toch Ik had een meisje ook heel leuk gevonden maar het is een jongen en op dat moment moesten we er even aan wennen maar we zijn er hartstikke blij mee
Ik herken dat gevoel wel. Gevoel zei een meisje maar was toch "bang" voor een jongetje terwijl ik daar net zo blij mee zou zijn geweest. Vorige week bij de vk gekeken en het bleek een meid te zijn. Vandaag de 20 weken echo en heb vannacht gedroomd dat het een jongetje bleek te zijn. Was ff raar wakker worden. Gyn zei vandaag dat het volgens hem 100% een meid was
Fijn om te horen dat er meer dames zijn met voorkeur.. Spannend hoor meiden die ook bijna de echo hebben.., En surprise wat een geluk heb je zeg! Een waar koningskoppel!! Hopen dat ik je de over 2 dagen de hand kan schudden.. Maar idd anders ook gelukkig hoor!! Zal er net zoveel van houden, of het nou een jongen of meisje is.. Heb alleen altijd het gevoel gehad dat ik een meisjesgezin kreeg., en haha dat is dus niet helemaal uitgekomen aangezien ik ( de meest geweldige) zoon heb. Dus moest ook even omschakelen. Ja als het nu een meid is kan het natuurlijk niet mooier.. Maar anders heb ik gewoon een echt mannengezin. En dat is precies het tegenovergestelde wat ik verwacht had aangezien ik echt een meisje meisje ben.. Nog 2 nachtjes slapen.,
Moet nog ff wachten maar wil bij 16 weken ook een echo laten doen ik hoop een meisje omdat ik dan compleet zal zijn maar een jongen is even welkom heb al een knul van 3
Tja een koningskoppel.... Had hier al een meid. Papa wilde er dolgraag een zoontje bij maar we krijgen een tweede meid. Mij maakte het niet uit, papa licht teleurgesteld nu moet tie straks tegen 3 vrouwen opboxen. En dochterlief weet t nog niet maar die wilde dolgraag een meisjesbaby. Vind t zelf wel makkelijk, kan ik alle leuke meidendingen nog eens gebruiken....En mijn enige eens is dat dit poppetje er gezond uitkomt.
Geslachtsbepaling duurt hier nog wel even. En ik heb geen lichte voorkeur hoor maar echt een hele grote voorkeur voor een meisje! Is het een jongen dan is het zo en ik zal absoluut niet minder van hem houden omdat er een piemel tussen zijn benen zit. Ik heb alleen het gevoel niet "klaar" te zijn zonder meisje. Ach als je toch eens kon kiezen he
Hi onje Baal je er van dat je er zo over denkt? Ik namelijk wel.. Wat zou het toch fijn als je met alles even gelukkig zou zijn.. Dus ook met 2 of 3 jongens.. Ja heb het natuurlijk over een koningskoppel omdat ik al een hele lieve zoon heb. Maar was het andersom, dus dat ik al een meid had dn er nig een bij kwam dan was ik wel blij.. Het gaat me idd ook gewoon om het complete en klare gevoel als je een dochter hebt. Helaas voel ik dat zo! Maar natuurlijk houd je suuuuuuper veel van je kind wat ook word! Laat ik dat voor op stellen... Owhh heb nog nooit zoo veel geduimd voor iets!
ik heb ook een lichte voorkeur. had het er vorige week nog met mijn moeder over dat het zo stom is dat ik die voorkeur heb. opmerking van mijn moeder helemaal niet je heb al twee meiden natuurlijk zou je het geweldig vinden als het nu een jongen is! dat is toch heel normaal!
Ik (en iedereen om mij heen) had gedacht dat ik een meisje zou krijgen de eerste keer, ik droomde er ook over dus het was een hele omslag dat we een jongen kregen maar daarom niet minder leuk! Nu willen we niet weten wat het word, we laten het ook voor ons een verrassing dus dat is wel spannend. Wel heb ik ook de voorkeur voor een meid, met een grote broer die wel voor haar opkomt en dr plaagt op z'n tijd lijkt me dat heerlijk, ik ben ook meer een meisjesmoeder denk ik zelf. MAAR ik zie elke keer voor me dat ik 2 jongens heb, dus ik ben erg benieuwd. Ik wil alleen ook graag een 3e en mijn man weet het nog niet helemaal haaha. in mijn gedachten heb ik 2 jongens en de jongste is een meid.... ik ben dus wel benieuwd, maar ik moet nog erg lang wachten!
Ik werd s nachts een keer in paniek wakker omdat ik bevallen was van een meisje. En ik wilde zooo geaag een jongen. Was exht van slag erdoor. Maar t wordt gelukkig een jongetje! Wat hielp was dat we een hele mooie naam voor een meid hadden en nog niets voor een jongen. Hierdoor had ik voor de geskachtsbepaling ook wat meer vrede met dat t ook een meid kon zijn. Maar instinctief past en voeltveen jongen beter. Kan er okk niets aan doen dat als idmand verteld dat t een meid wordt ik gelijk denk wat sneu voor je. Haha. Ben ook in een mannengezin opgegroeid dus dat zal wel meespelen.
Nicci vond het eigenlijk wel 'leuk' om te horen dat jij er zo over denkt. Dus dat je gewoon echt heeeeel graag een jongen wilde! Wat leuk voor je dat het ook uitkomt!! En heel grappig... Maar als het bij ons toch weer een jongen word weet ik idd de naam al ( die ik heel leuk vind), en voor een meisje niet.. Dat is dus ook iets waar ik me een beetje aan vastklam. Zo van nou als het weer een jongen is kan je hem idg.... Noemen! Denk zeker dat het scheelt als je opgegroeid bent met broers. Ik heb alleen een zus en denk dat het daarom ook zo raar voelde dat ik een zoon kreeg.. Mijn zus heeft 2 jongens en voelde dit ook zo.. Nu het zo is zijn we natuurlijk meer dan gelukkig met onze jongens. Maar moesten beide slikken! Op het moment voelt daardoor een meid een beetje als een onbereikbaar doel voor mij. Terwijl ik het zoooo graag wil.
ligte voorkeur heeft iedereen toch maar uit eindelijk ben je dolgelukkig met de gene wat je draagt. Ik zou meid leuk vinden maar manlief jongen wij willen het niet weten wat het wordt pas bij de geboorte.
Lonie Ik baal er verschrikkelijk van dat ik er zo over denk. Maar als ik ga liegen tegen mijzelf zal ik nog erger balen. Ik ben er eerlijk over tegen mijn man, vrienden en kennissen. Als ik al een meisje zou hebben en ik zou er nog een bij krijgen zou ik dat gevoel volgens mij ook niet hebben. Ik zou een tweede meid niet "erg" vinden. Het angstige gevoel van niet klaar te zijn zonder meisje bekruipt mij iedere keer weer. Zo verschrikkelijk stom want in mijn hart weet ik gewoon dat als er een lief klein schattig piemeltje te zien is op de echo, ik net zoveel van dat jongetje zal houden als van een meisje. Ach misschien is het wel een soort van "oergevoel", wij zijn duidelijke niet de enige die dit gevoel hebben (de een misschien wat sterker dan de ander). Een koningskoppel het "hoort" gewoon zo. Wij vinden de naam van onze zoon echt ontzettend mooi. En nu heb ik weer een prachtige meisjesnaam in mijn hoofd. Een jongensnaam komen wij gewoon niet op, niet zo een bijzondere naam als onze 1ste dat vind ik ook zo jammer. Ach maar weet je wat het ook wordt we zullen ervan houden. Dat kleine hoopje geluk dat 9 maanden in mijn buik heeft gezeten, dat hoopje gaat mij mama noemen. En dat is iets ongelooflijks, iets dat je je leven lang zal koesteren.
Nou Onje het lijkt wel of ik mezelf hoor, met het meeste van je verhaal! Ben wel blij dat ik niet de enige ben die dit zo voelt! Want nogmaals wat zou het toch fijn zijn als je gewoon ECHT geen voorkeur hebt..
Ik zal het over een half uurtje weten . Ik heb geen voorkeur het lijkt mij allebei leuk, al merk ik dat ik sinds gisteravond toch ineens denk; Hm ik wil ook wel weten hoe het is om mama te zijn van een jongetje. Ik weet ook dat mijn vriend wel heel graag een zoon zou willen, al geloof ik dat de meeste mannen wel heel graag er ook een zoon bij hebben. Mijn vriend maakt zich nu al druk over twee pubermeiden die willen gaan stappen.... haha
Nou ik toch mijn hart aan het luchten ben... Vind het ergens ook heel beangstigend dat ik het morgen weet. Nu heb ik idg nog de hoop op een meisje. Als er morgen idd een piemeltje te zien is.. Is het definitief! Geen dochter maar 2 jongens! Een waar mannengezin.. ( ook leuk natuurlijk) maar zeker niet waar ik eigenlijk op gehoopt had voordat ik aan kinderen begon. Kijk gelukkig met mijn kinderen ben ik zoiezo! Maar de jaloezie als ik zo'n klein schattig meisje zie met speldjes een jurkje en veel roze blijf ik denk eeuwig denken van.. Dat wil ik eigenlijk ook!! Dus morgen kan in 1 klap m'n meisjesdroom voorbij zijn! Het is trouwens niet ondenkbaar dat er nog een derde komt. Maar die komt er enkel omdat ik nog een kind wil en niet om nog eens te gokken op een dochter. Dan moet je ook gaan voor 3 zonen, want die kans zit er dan natuurlijk dik in.
Wij hebben morgen ook een echo, waarbij we hopelijk het geslacht kunnen zien. Wil het namelijk graag bevestigd hebben (voor zover dat kan natuurlijk), zodat we een beetje safe aan het kamertje kunnen beginnen. Op de 9 maanden beurs zeiden 2 heel kundige echoschopistes dat we een meisje zouden krijgen, maar extra bevestiging is altijd fijn. Moet zeggen dat ik ook een gezonde voorkeur had voor een meid, of eigenlijk een voorgevoel. We zouden net zo blij zijn met een jongen, maar op de één of andere manier konden wij ons daar niets bij voorstellen.