Pampers vernieuwd en lekken?

Discussion in 'Verzorging' started by Emmarijn, Nov 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Hello,

Ik opende vandaag een pak Pampers Baby Dry (mt 4+) en het viel me op dat deze er anders uitzagen. Nou ja, zal wel dacht ik.

Maar toen ik onze peuter zojuist uit bed haalde zat er dus een hele grote natte plek, terwijl de luier niet eens erg vol was... Ik hoop echt dat dit toeval was, want hier zit ik natuurlijk niet op te wachten!

Iemand anders ervaringen met deze vernieuwde Pampers?

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,886
    2
    38
    't Gooi
    Ja, wij hebben ze ook, nu ongeveer een week. Geen doorlekkers gehad terwijl we dat best regelmatig hebben 's nachts.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,335
    36,195
    113
    Ja, hier helaas dezelfde ervaring. Nooit lekt hij door en nu al twee keer achter elkaar!

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Ooohhh, dit vind ik niet hoopvol klinken.
    Pampers is het enigste merk (sinds dat ze de laatste keer vernieuwd zijn) waar mijn dochter geen rode billen en vagina van krijgt.

5. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

Aug 11, 2011
    1,291
    57
    48
    Ik heb de vernieuwde ook gebruikt van de week en afgezien van het plaatje is er niks veranderd.
    Misschien kan je nog ergens een voorraad inslaan van "oude" pampers. (Ik heb nog 3 megadozen in de garage staan :D)

6. sietske

sietske Bekend lid

May 26, 2006
    552
    1
    0
  7. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Hier ook. Op de opvang hebben ze afwisselend Pampers en Kruidvat, en na "KV dagen" ben ik een heel weekend bezig die uitslag weer weg te krijgen.... Ik kan precies zien op welke dagen ze KV heeft gedragen en wanneer Pampers... :(

Vandaag geen lekkages met de nieuwe luiers! Gisteravond had ik de laatste oude gebruikt.
    Dus hopelijk blijft het bij die ene keer...

8. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier lekken en voor het eerst luieruitslag! Nooit gehad! Baal wel, ben ook altijd fan van de baby dry geweest. Ook de 4+ trouwens...

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier ook lekkage met pampers. Bel even naar de klantenservice van pampers, die zijn erg goed helpend! (ik krijg nl een pak vergoed, babydry lekt hij mee door mag nu bv activefit proberen )

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Ik geef ze zelfs mee naar het KDV. Anders zegt ze op de 2de dag dat ze "auw billen" heeft.

Ik had ze vannacht ook om. Bij onze dochter geen lekkage. Onze zoon kwam rond 02.30 weer, luier verschoont (en deze zat bomvol dus weet niet of hij het had gered) en fles gegeven.

Share This Page