Ik heb nu 3 setjes met muts en een losse muts cadeau gekregen. Moet ik nog wat muts-setjes aanschaffen of is 3 wel voldoende? (heb ook nog meer broekjes en shirtjes, maar bedoel dus echt de mutsjes)
3 mutsjes is wel zat.. Ons jochie heeft er 1 opgehad. Tot het 1e badje 24 uur na de geboorte. Daarna kon hij zichzelf al genoeg warmhouden. Alleen buiten nog wel, maar dan heb je er dus wel genoeg lijkt me..
Barst van de mutsjes (na de geboorte kun je er ook nog gratis aanvragen) en de helft niet gebruikt. Hier uk in januari gekregen dus wel langer mutsjes gedragen. Nu alleen als we met de draagzak weggaan, in de wagen niet. Je hebt er dus echt wel genoeg
Hier alleen tot 24 uur na de geboorte en daarna alleen als we naar buiten gingen... moet wel zeggen mijn dochter is van september en had een volle bos met haar.. (en een hekel aan mutsen)
Mijn zoontje had alleen de eerste dagenin het ziekenhuis een mutsje op. thuis wilde hij dat niet. Zelfs toen het vroor wou meneer geen mutsje op alleen capuchon van de jas.
Lijkt me meer dan genoeg. Je baby draagt ze met koud weer/wind wel wat langer, maar dan is 4 mutsjes toch genoeg lijkt me? Ik had er ook zoiets en mijn zoontje is van oktober. Had er genoeg aan.
Ik heb ondertussen iets van 5/6 mutsjes . Een stuk of twee ook gratis gekregen bij het een of ander. En ze zien er zo lief uit! Maar ik denk dat ik het merendeel niet gedragen zal worden, we zien het wel.
Ik heb een stuk of 6 mutsjes.. Gebruik ze nu wel allemaal! Mijn zoontje heeft nu nog wel een mutsje op 's nachts
Bij mij hebben ze die alleen op gehad als ze naar buiten gingen (de eerste maand, denk ik), en de eerste 3 dagen of zo thuis ook. 3 mutsjes is genoeg. ze worden niet gauw vies en je wast toch ook al wat vaker met een pasgeborene in huis...
Mijn meisje had een mutsje op totdat ze zelf haar temp. kon regelen. En dat was met ongeveer 6 dagen. Nu doen we alleen nog een muts op in de winter (logisch natuurlijk ) en als het nu net ietsje te hard waait.