Ik lees even mee... Hier ook op zoek naar een kinderwagen waar een peuter en baby in kunnen. Zag alleen wel dat de Donkey vrij duur is? Zo'n Euro 1400,- Tja best veel dus. En is 74 cm breedte toch niet vrij breed in winkelpaden? Je hebt ook combiwagens waarbij de kids achter elkaar zitten. Dan is de wagen wel weer langer maar net zo smal als een buggy. Smal dus wel weer fijn voor winkelpaden maar minder wendbaar door de lengte... Lastig lastig hoor!
Nee hoor! Heb de Phil & Teds Vibe. Even smal en lang als een normale buggy. Kijk mijn foto maar, dochterlief wilt het liefst in het duozitje en ze ziet echt wel de wereld om zich heen. Heb nu erbovenop de maxicosi geklikt en dochter zit dan in dat duozitje. Morgen wordt mijn cocoon (babynestje) geleverd en dan kan de buggy zitting helemaal plat en daarop leg je de cocoon. Het duozitje vestig je in 1 klik bovenop. Dus je hebt zoveeeel opties met deze wagen. Ook te gebruiken als een single kinderwagen voor 1 baby of 1 peuter. Groeit echt met het gezin mee. ennnnn....omdat hij even groot is als een normale wagen heb je geen stress in winkels rijdt even soepel als een normale wagen.
Wij hebben de Donkey gekocht maar nog niet in gebruik, hij staat in elkaar op zolder haha. Voor zover ik het nu kan inschatten is het een fijne wagen, het in elkaar klappen e.d. ging heel makkelijk. Hij is niet breder dan een andere dubbel wagen maar je kan inderdaad ook kiezen voor een wagen waar 2 kindjes achter elkaar zitten. Succes met de keuze!
@assi, wat ik me nu altijd afvraag he, als ik die wagen zie: loop je niet ontzettend tegen dat zitje aan??? ik ben 186 en zag me er echt niet zonder blauwe schenen achter lopen?? het is namelijk wel een leuke/handige wagen wij hebben overigens de duowalker en ben er helemaal happy mee!! hij is 76cm breed
Talia, kan je met zo'n duowalker wel een beetje makkelijk winkelen? Is ie niet te breed voor bepaalde gangpaden? Dat is mijn zorg nl... Januari2010, hoeveel waren jullie kwijt voor die Donkey?
ik kan net zo makkelijk winkelen als met mijn enkele wagen de wibra en de kruitvat kom ik niet in, maar met mijn enkele ook niet. verder overal wel hoor. hij is net iets breder en lomper, maar loopt zoooooooooooooo lekker en de kindjes vinden het geweldig. En ik loop heerlijk achter mijn knalroze bolide.
@ Talia, je loopt ab-so-luut niet tegen dat duozitje aan. Ikzelf ben ook niet klein en ik loop met hele grote stappen en nooit tegen dat zitje aangelopen. Dat duozitje kan ook in slaapstand en dan nog loop je er niet tegenaan.
Hier zie je meer info over phil & teds Vibe (en de andere versies zoals Sport, etc) http://philandteds.com/products/push/vibe
Hij wordt EIN-DE-LIJK 23 augustus geleverd! Heb er ongeveer 10 weken op moeten wachten.. In de winkel liep hij echt super dus ben benieuwd. Alleen denk ik niet dat je al veel ervaringen zult lezen aangezien hij net op de markt is.
Woew lt bijna!! Ben zo benieuwd wat jij ervan vind! Hier gaat hij er dan ook echt komen! Ga maandag eens bellen naar babypark of hij al binnen is!!
Wij gaan zeer waarschijnlijk voor de iCandy Peach Blossom. Qua formaat normale kinderwagen maar er kan wel een baby en peuter in!!